Gå til innhold

Forskjell på ekslusiv og kjærester?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei :) Jeg har truffet en mann på 25 år i tre måneder nå. Vi går ut å spiser, drar på kino, bowling, ser film hos hverandre, overnatter, har sex og koser masse. Vi har møtt noen av hverandres venner og sagt til dem av vi dater. Vi ble enige nokså tidlig i datingfasen at det ble feil å treffe andre samtidig, så vi er ekslusive.

Men så har det seg at ingen av oss har tatt praten om følelser og hva vi er. Verken han eller jeg har sagt at vi er forelsket, glad i hverandre eller noe. Vi har heller ikke pratet om hva vi er, utenom at vi åpenbart "dater".

Hva nå? Skal vi bare fortsette slik videre og se hva som skjer? Bør jeg ta det opp med han? Jeg vil helst ikke være den som tar det opp, da menn har en tendens til å få litt panikk om man skal begynne å prate om følelser og hvor vi står.

I morgen skal vi ut å spise og jeg lurer på om jeg bør nevne noe da? Vil jo vite om dette går noen vei.

Andre med lignende erfaring?

Anonymous poster hash: c2d5a...2bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SIden ingen har svart så svarer jeg.

Jeg tenker at oppfører man seg som kjærester (altså viser utad at man dater og er ekslusive) så er man kjærester. Hvis du kjenner at du trives godt med han og liker han like godt eller bedre enn når dere startet å treffes så er jo dette på riktig vei. Føler du at du begynner å bli glad i han, så kan du fint si det. Du trenger ikke skremme han ved å ha "Vi må snakke, hva føler du, hvor er vi?" praten som mange har, men mens du ligger der i armkroken kan du se han inn i øynene å si"begynner å bli glad i deg jeg!" Da har du tatt det steget videre uten at det blir kleint. Han kommer garantert til å si at han begynner å bli glad i deg også!

Skrevet

Hva har du tenkt å ta opp? Hvorfor trenger du å definere det dere har å gjøre det til noe mer enn det alt er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...