Pippi92 Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Skal gå tur i marka med en kar jeg har vært på en date med tidligere, men hva skal jeg ha på meg? Trenger kanskje ikke fullt turutstyr da det er grusvei der vi skal gå, men vil ikke se for pyntete ut heller. For et dilemma! Noen tips?
LadyL Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Treningstights, joggesko og en jakke? Det hadde jeg tatt på meg.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Skal gå tur i marka med en kar jeg har vært på en date med tidligere, men hva skal jeg ha på meg? Trenger kanskje ikke fullt turutstyr da det er grusvei der vi skal gå, men vil ikke se for pyntete ut heller. For et dilemma! Noen tips? Noen fine bukser som fremhever sprettrumpa di. Ellers tror jeg ikke han bryr seg så veldig Anonymous poster hash: 5caee...a22
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Anorakk, jeans og joggesko. Er vel slik folk flest går kledd ute på tur Anonymous poster hash: 8d2b3...6e5 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Jeg hadde kledd meg i noen flotte, behagelige treningsklær Ellers kan du jo bare ta en vanlig jeans og en jakke. Anonymous poster hash: 8f706...e51
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Ta ihvertfall på deg noen lekre ullhipsters. Så lukter musa di godt. Nylon blir det fort lukt av. Anonymous poster hash: 7ac05...e92
Neket Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Jeg ville gått for paljettkjole og stiletthæler, bare for å få sett ansiktsuttrykket hans. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 HERREGUD. Kan det bli mer patetisk!Anonymous poster hash: 53955...c68 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Han blir sikkert glad for å se deg i tights! Også ville jeg nok kanskje sminka meg litt mer enn jeg vanligvis hadde gjort for en skogstur, men fremdeles naturlig. Har du hår til det så kan en flette være veldig feminint. Anonymous poster hash: 4adf3...042 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Han blir sikkert glad for å se deg i tights! Også ville jeg nok kanskje sminka meg litt mer enn jeg vanligvis hadde gjort for en skogstur, men fremdeles naturlig. Har du hår til det så kan en flette være veldig feminint. Anonymous poster hash: 4adf3...042 Der har vi beviset!! Kvinner kler seg i tights for å se sexy ut. Avslørt.... Anonymous poster hash: 7ac05...e92
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Kle deg akkurat som du pleier når du skal gå tur. Smink deg så naturlig du kan. Skal man ut i skogen skal man ikke være dollete. Jeg har ikke tellingen lenger på hvor mange mannfolk som har sagt de skulle ønske dama dems var som meg når det kommer til skogen. Jeg tar på meg en skikkelig turbukse, gode sko med ankelstøtte, setter håret i hestehale og bruker enten ikke noe sminke eller bare litt mascara. Og jeg sover mer enn gjerne ute, jeg sløyer gjerne fisken, sanker ved, sager og hogger, og bidrar generelt når vi er på tur. Dolle meg opp kan jeg gjøre hjemme. Men for en fottur i marka, ville jeg bare kledd meg i det som er behagelig å gå med, og brukt minimalt med sminke. Den fineste sminken er et stort smil Anonymous poster hash: 7745a...7ed
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #12 Skrevet 10. april 2015 Må bare legge til at det er viktig å vise at man kan være avslappet sammen, og derfor jeg mener du skal kle deg som du normalt ville gjort for å gå en tur og ikke dolle deg opp noe ekstra. Anonymous poster hash: 7745a...7ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå