Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kassycat
Skrevet (endret)

Hei. Lurer på om jeg har såkalte tunge øyelokk? Eller i hvertfall hudoverskudd? Syns det virker som jeg har mer enn normalt. Er det noen som selv har eller kjenner noen som har prøvd laser mot det?

Ser at Skin Medical clinc feks gjør dette. Virker interessant, mer interessant enn kniv, men høres jo nesten litt godt for å være sant..

post-74824-0-75533600-1428610683_thumb.p

post-74824-0-96423100-1428610684_thumb.p

post-74824-0-59772000-1428610685_thumb.p

Endret av kassycat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ingen øyelokkekspert jeg altså, men synes da så absolutt at du ikke trenger å gjøre noe med de.

Gjest Sunhands
Skrevet

Kan ikke se at det der er tunge øyelokk som må gjøres noe med. Svakt tunge øyelokk gir et sexy blikk og bør ikke gjøres noe med. ;)

Når folk opererer tunge øyelokk er det helst fordi det ligger nedpå øyelokket så det føles i veien for å åpne øynene eller at man blir sliten av å løfte på brynene.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 1bef2...736
AnonymBruker
Skrevet

Synes overhode ikke du har tunge øyenlokk, og du trenger iallefall ikke å gjøre noe med de! Jeg har tunge øyenlokk og da henger huden som du har litt under midten og nesten til øyenvippekanten.

Anonymous poster hash: e9c63...784
  • Liker 1
Skrevet

Du har veldig pene øyne😊

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke tunge øyelokk i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 76091...6cf
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har helt like, normale øyne, 19 år! Mamma og Mommo har litt tunge øyelokk oppi alderen, så jeg gjør det jeg kan for å holde huden sunn; drikke vann, sove nok(så langt det er mulig) og bruker øyekrem :)

AnonymBruker
Skrevet

Ser helt normalt ut

Anonymous poster hash: 371b3...889
AnonymBruker
Skrevet

Det du har er ikke tunge øyelokk, dette er tunge øyelokk.

Her hviler øyelokket på vippene. :(

cEtNWDE4.jpeg

Anonymous poster hash: 0c02a...d43
AnonymBruker
Skrevet

Det du har er ikke tunge øyelokk, dette er tunge øyelokk.

Her hviler øyelokket på vippene. :(

cEtNWDE4.jpeg

Det sies at man har hengebryst hvis man kan holde fast en byant med brystet.

Da kan man vel si at man har hengelokk når man kan holde fast en q-tips med øyelokket?

Ymt2R1lt.jpeg

Gjest kassycat
Skrevet

Ok, takk for svar. Siden alle syns det virker normalt virker jeg kanskje litt tullete, men altså, når jeg blir hoven (pga allergi eller irriterende sminke) så er det et problem. Derfor jeg tenkte om noen har prøvd laser, bare oppstrammende. Men da vet jeg at jeg ikke trenger stresse med det hvertfall :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...