Gjest kassycat Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 (endret) Hei. Lurer på om jeg har såkalte tunge øyelokk? Eller i hvertfall hudoverskudd? Syns det virker som jeg har mer enn normalt. Er det noen som selv har eller kjenner noen som har prøvd laser mot det? Ser at Skin Medical clinc feks gjør dette. Virker interessant, mer interessant enn kniv, men høres jo nesten litt godt for å være sant.. Endret 9. april 2015 av kassycat
PPM Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Er ingen øyelokkekspert jeg altså, men synes da så absolutt at du ikke trenger å gjøre noe med de.
Gjest Sunhands Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Kan ikke se at det der er tunge øyelokk som må gjøres noe med. Svakt tunge øyelokk gir et sexy blikk og bør ikke gjøres noe med. Når folk opererer tunge øyelokk er det helst fordi det ligger nedpå øyelokket så det føles i veien for å åpne øynene eller at man blir sliten av å løfte på brynene.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Synes overhode ikke du har tunge øyenlokk, og du trenger iallefall ikke å gjøre noe med de! Jeg har tunge øyenlokk og da henger huden som du har litt under midten og nesten til øyenvippekanten. Anonymous poster hash: e9c63...784 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Du har ikke tunge øyelokk i det hele tatt. Anonymous poster hash: 76091...6cf 2
gnuffe Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Jeg har helt like, normale øyne, 19 år! Mamma og Mommo har litt tunge øyelokk oppi alderen, så jeg gjør det jeg kan for å holde huden sunn; drikke vann, sove nok(så langt det er mulig) og bruker øyekrem
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Ser helt normalt ut Anonymous poster hash: 371b3...889
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Det du har er ikke tunge øyelokk, dette er tunge øyelokk. Her hviler øyelokket på vippene. Anonymous poster hash: 0c02a...d43
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Det du har er ikke tunge øyelokk, dette er tunge øyelokk. Her hviler øyelokket på vippene. Anonymous poster hash: 0c02a...d43 Det sies at man har hengebryst hvis man kan holde fast en byant med brystet. Da kan man vel si at man har hengelokk når man kan holde fast en q-tips med øyelokket? Anonymous poster hash: 0c02a...d43
Gjest kassycat Skrevet 10. april 2015 #12 Skrevet 10. april 2015 Ok, takk for svar. Siden alle syns det virker normalt virker jeg kanskje litt tullete, men altså, når jeg blir hoven (pga allergi eller irriterende sminke) så er det et problem. Derfor jeg tenkte om noen har prøvd laser, bare oppstrammende. Men da vet jeg at jeg ikke trenger stresse med det hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå