Gjest godt gift Skrevet 2. juli 2002 #1 Skrevet 2. juli 2002 Giftet oss nå i juni! Jeg kjøpte brudekjole, og vil nå prøve å selge den. Jeg har hørt at det er vanskelig å få solgt slike ting... Er det noen som har et godt tips?
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #2 Skrevet 2. juli 2002 Legg den ut på markedssidene her (med bilde og størrelse!!) og på markedssiden til Ditt bryllup.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #3 Skrevet 2. juli 2002 "Legg den ut på markedssidene her (med bilde og størrelse!!) og på markedssiden til Ditt bryllup." Vil bare tilføye markedssiden til RanneiH også.
Gjest Frida Skrevet 2. juli 2002 #4 Skrevet 2. juli 2002 Jeg er interessert i å kjøpe en brukt kjole. Kan du ikke sende meg noen bilder. Adr. er: slettet - bruk profil - moderator
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2002 #5 Skrevet 4. juli 2002 Tre "gode" tips for ikke å få solgt kjolen din: 1. Ikke skriv størrelse eller pris... Dette er noe kjøper må gjette seg til, og det er alltid like morsomt å se om jeg klarer å gjette riktig! Spesielt siden jeg er en str.46, da er det skikkelig aktuelt å sjekke kjoler i str.36....om de kan legges ut aldri så mye 2. Ikke legg ved bilde, bare skriv nydelig brudekjole til salgs.... Da tror jeg som kjøper at det er det JEG regner som en nydelig kjole (dvs.enkel), og det er like morsomt hver gang det viser seg å være en marengsdott 3. Ikke svar på henvendelser.. Det får meg som en potensiell kjøper til å skjønne at denne kjolen er det rift om, og at den antakelig alt er solgt.. Eller at selger ikke vil selge alikevel. PS: Dette må leses med noe humor innabords.... :D Lykke til med salg av kjolen! Klemmer fra Brumm -- ikke innlogget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå