AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Jeg er dritkåt hele tiden i det siste men jeg har absolutt ikke noe peil på hvordan jeg kan få meg kjæreste. Jeg har ingen venner, aldri hatt kjæreste og er nærmere 30 enn jeg er 20. Hvordan kan jeg få meg dame? Anonymous poster hash: 0bc73...510
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Jeg er dritkåt hele tiden i det siste men jeg har absolutt ikke noe peil på hvordan jeg kan få meg kjæreste. Jeg har ingen venner, aldri hatt kjæreste og er nærmere 30 enn jeg er 20. Hvordan kan jeg få meg dame? Anonymous poster hash: 0bc73...510 Hvis nøden blir for stor så har du alltid prostituterte. Det er ulovlig, men du blir nok aldri tatt. Ta deg en tur til utlandet og få det unnagjort. Anonymous poster hash: cd86e...673 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Hvis nøden blir for stor så har du alltid prostituterte. Det er ulovlig, men du blir nok aldri tatt. Ta deg en tur til utlandet og få det unnagjort. Anonymous poster hash: cd86e...673 Det er ikke det samme. Jeg vil at noen skal være glad i meg og jeg i dem. Anonymous poster hash: 0bc73...510
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Jeg er dritkåt hele tiden i det siste men jeg har absolutt ikke noe peil på hvordan jeg kan få meg kjæreste. Jeg har ingen venner, aldri hatt kjæreste og er nærmere 30 enn jeg er 20. Hvordan kan jeg få meg dame? Anonymous poster hash: 0bc73...510 Nettdating:-) Anonymous poster hash: a5d67...244
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Jeg er dritkåt hele tiden i det siste men jeg har absolutt ikke noe peil på hvordan jeg kan få meg kjæreste. Jeg har ingen venner, aldri hatt kjæreste og er nærmere 30 enn jeg er 20. Hvordan kan jeg få meg dame? Anonymous poster hash: 0bc73...510 Har du prøvd sjekking på nett? Det er nesten ingen som vet hvordan man får en partner. Kvinner har minst peiling. De fleste menn aner ikke hvordan de får sex, de er bare "heldige". Anbefaler at du prøver litt hardere og er mer pågående. Sjansen for napp avhenger av hvordan du ser ut, og om du sier ting som er helt bak mål. Uavhengig av dette vil jeg anslå at for hver 100 er 1 villig. Anonymous poster hash: 9343b...384
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Det er ikke det samme. Jeg vil at noen skal være glad i meg og jeg i dem. Anonymous poster hash: 0bc73...510 Jeg kom bare med løsning på problemet om nøden ble for stor. Vit også at om du skal gå kjæresteveien, så må du nok regne med å vente enda lenger, fordi hun og tydeligvis du ser på det som noe spesielt. Det er en grunn til at mange single drar på byen og knuller randoms. Det funker. Om de får noe varig forhold ut av det vet jeg ikke, men nytelsen er ihvertfall der. Nestegang du får en blowjob lukk øynene. Kom så tilbake og fortell oss hvordan nytelsen var noe annerledes bare fordi du brydde deg om jenta, eller hun brydde seg om deg. Sex er sex. Ja, følelser gjør det nok bedre, men nytelse er nytelse. Kjør på og ikke tenk så mye. Det er nettopp de mennene som innerst inne ser på damer som redskap for egen nytelse og behandler de deretter som får seg noe. Resta går igjennom masse dating og mye hodebry for å få seg noe. Ikke det at sex er alt. Men for mange kåte mennesker betyr det mye. Anonymous poster hash: cd86e...673
Gjest Fotballen Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Skaff deg ons eller knullevenn. Forhold varer ikke uansett!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Det kan ta noe tid å finne en kjæreste. Dersom ditt mål er å tømme deg: dra på byen! Registrer deg på diverse sjekkesteder: match, tinder, sukker, møteplassen etc kanskje nakenprat.no er stedet for å søke etter gjensidig 'kontakt' Anonymous poster hash: 51dde...2d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå