Gjest Jeeeeeeea Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Jeg og kjæresten min ønsker å reise til Kreta i sommer, nærmere bestemt Elafonisi. Er det noen som har vært her før, og kan anbefale hotell osv? Tar imot alle tips! :-)
Hu i byen Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Det er vel strengt tatt ikke så innmari mye å gjøre på Elafonssi bortsett fra den stranden som er tråka full av turister? Ikke er det så mange hoteller der heller. Nærmeste "by" er vel Paleochora, og derfra går det båt til Elafonissi, der finnes det en del restauranter og slik, og det er ikke kjempemange turister, så man føler at man er i litt mer ekte Hellas :-) Jeg tror de fleste bor i Chaniaområdet og enter tar busstur eller leier bil og kjører til Elafonissi, for det er ikke akkurat kjempespennende å bo der :-)
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Bo i Chania og ta bussen/bil til Elafonissi - holder med en dag for å si det slik. Det er et kloster og langs ruten der som er verdt et besøk
Jolene Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Kan fort bli litt kjedelig da det ikke er så mye som skjer der. Kan heller anbefale Chania eller Rethymnon.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Elafonissi er fantastisk. Lei bil, og dra dit tidlig på morgenen, da er det ikke så mangle der enda. Vakkert sted.Anonymous poster hash: e0106...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå