AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Jeg trenger en god håndkrem! Bruker vanligvis Clarins sin, men synes ikke den gir best fukt, og så vil jeg forhindre sånn "crepe-skin" på hendene. Noen tips? Anonymous poster hash: d2b18...467
Djungelvrål Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Jeg skal gi det et godt og nærmest gratis tips. Hell noen dråper olivenolje på håndbakene og gni godt inn før du legger deg. Etter to-tre netter kan jeg lover deg at hendene dine er gode som nye.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Jeg skal gi det et godt og nærmest gratis tips. Hell noen dråper olivenolje på håndbakene og gni godt inn før du legger deg. Etter to-tre netter kan jeg lover deg at hendene dine er gode som nye. Noen spesiell olivenolje eller er det bare ett fett? Anonymous poster hash: 733b4...8fd
Djungelvrål Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Noen spesiell olivenolje eller er det bare ett fett?Anonymous poster hash: 733b4...8fd Jeg har en kaldpresset en hjemme. Den funker bra. Har du rapsolje eller sojaolje er det bare å bruke dette istedet. Ellers kan jeg anbefale HTH skin repair cream. Fås på matbutikk for 70 kr. Hvit tube med rød kork. Er rik og pleiende uten å være for fet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå