mammamy Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Vi skal nå starte prøvingen på nr 2. Etter første satte jeg inn hormonspiral og har nå vært uten mensen i 1 år. Noen som vet hvordan det er med eggløsning etter spiralbruk? Leste et sted her inne at det kunne ta alt fra en måned til et år, men noen med egne erfaringer??
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Vi skal nå starte prøvingen på nr 2. Etter første satte jeg inn hormonspiral og har nå vært uten mensen i 1 år. Noen som vet hvordan det er med eggløsning etter spiralbruk? Leste et sted her inne at det kunne ta alt fra en måned til et år, men noen med egne erfaringer?? Hei. Hadde hormonspiral i 5 år. 2 siste åra hadde jeg regelmessig mens. Etter kom mensen 14 dager etter utak, å vi har nå prøvd i 5 måneder men ingen ting skjer :/ Anonymous poster hash: 665c5...2dc
LindaM Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Hadde hormonspiral i halvannet år. Tok den ut 4 mnd før vi begynte prøvingen. Kom rett inn i 26-28 dagers sykluser, og ble gravid på første forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå