Pandore Skrevet 21. august 2004 #1 Skrevet 21. august 2004 Jeg skal ha helt hvit brudekjole, og har vært på jakt etter sko en stund. Har nå funnet et par i Danmark av alle ting. Har noen erfaring med å bestille fra utlandet? Jeg tenker på i forhold til å bytte hvis man trenger en annen størrelse eller lignende. Her er skoene: [urlhttp://www.shoesonline.dk/ShoeShop/ShowShoe.asp?Lagernummer=11849&Size= Tror de kommer til å passe bra til kjolen....
Pandore Skrevet 21. august 2004 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2004 Den linken virket ikke, her er en ny :-) http://www.shoesonline.dk/ShoeShop/ShowSho...mer=11849&Size=
cecily Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 I linken er skoene ivoryfarget og ikke helt hvite. Kan du bestille helt hvite også?
lene Skrevet 22. august 2004 #4 Skrevet 22. august 2004 skoene s farge var da rphvit - merke var ivory... Har bestilt mye fra utlandet jeg, men adri fra Danmark.. Bare husk at du antagelig må betale moms og omkostninger for å regne ut momsen i Norge... Sjekk med firmaet om du kan returner, og om de trekker fra den danske momsen når de sendes til Norge - da slipper du kanskje norsk moms - grensen er 250nok....
cecily Skrevet 22. august 2004 #5 Skrevet 22. august 2004 skoene s farge var da rphvit - merke var ivory... Har bestilt mye fra utlandet jeg, men adri fra Danmark.. Bare husk at du antagelig må betale moms og omkostninger for å regne ut momsen i Norge... Sjekk med firmaet om du kan returner, og om de trekker fra den danske momsen når de sendes til Norge - da slipper du kanskje norsk moms - grensen er 250nok.... Ja, ja, sånn går det når en ikke bruker øynene. Skoene var i hvertfall pene, da.
Lullu Skrevet 23. august 2004 #6 Skrevet 23. august 2004 Slike sandaler kan da ikke være så vanskelig å finne i Norge også?
Pandore Skrevet 23. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2004 Jeg har slitt med å finne helt hvite sko, i tillegg til at jeg har bred fot. Og så er brudesko i Norge forferdelig dyrt. Fikk mail fra skobutikken i Danmark, og de sa at det blir 440 norske kroner for skoene med frakt, og da får jeg bytte dem.
Lullu Skrevet 23. august 2004 #8 Skrevet 23. august 2004 Det var en fin pris!! Det hadde jeg absolutt gått for ja! :-)
Pandore Skrevet 23. august 2004 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2004 Men så hadde de dem bare i 42.... :veldigsur: Noen som vet om hvor jeg kan kjøpe lignende sko?
Peluche Skrevet 23. august 2004 #10 Skrevet 23. august 2004 Jeg har slitt med å finne helt hvite sko' date=' i tillegg til at jeg har bred fot. Og så er brudesko i Norge forferdelig dyrt. Fikk mail fra skobutikken i Danmark, og de sa at det blir 440 norske kroner for skoene med frakt, og da får jeg bytte dem.[/quote'] Det er billigere i Danmark, MEN husk at du må gange prisen med 1,2 da :-)
MariM Skrevet 23. august 2004 #11 Skrevet 23. august 2004 Har du sett her da? http://www.lisenett.no/brudesko.shtml Her fant jeg mine brudesko! Det er sko åsså for bred fot her også! 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå