Gå til innhold

Brudesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha helt hvit brudekjole, og har vært på jakt etter sko en stund. Har nå funnet et par i Danmark av alle ting. Har noen erfaring med å bestille fra utlandet? Jeg tenker på i forhold til å bytte hvis man trenger en annen størrelse eller lignende.

Her er skoene:

[urlhttp://www.shoesonline.dk/ShoeShop/ShowShoe.asp?Lagernummer=11849&Size=

Tror de kommer til å passe bra til kjolen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I linken er skoene ivoryfarget og ikke helt hvite. Kan du bestille helt hvite også?

Skrevet

skoene s farge var da rphvit - merke var ivory...

Har bestilt mye fra utlandet jeg, men adri fra Danmark.. Bare husk at du antagelig må betale moms og omkostninger for å regne ut momsen i Norge...

Sjekk med firmaet om du kan returner, og om de trekker fra den danske momsen når de sendes til Norge - da slipper du kanskje norsk moms - grensen er 250nok....

Skrevet
skoene s farge var da rphvit - merke var ivory...

Har bestilt mye fra utlandet jeg, men adri fra Danmark.. Bare husk at du antagelig må betale moms og omkostninger for å regne ut momsen i Norge...

Sjekk med firmaet om du kan returner, og om de trekker fra den danske momsen når de sendes til Norge - da slipper du kanskje norsk moms - grensen er 250nok....

Ja, ja, sånn går det når en ikke bruker øynene. :sjarmor:

Skoene var i hvertfall pene, da.

Skrevet

Slike sandaler kan da ikke være så vanskelig å finne i Norge også?

Skrevet

Jeg har slitt med å finne helt hvite sko, i tillegg til at jeg har bred fot. Og så er brudesko i Norge forferdelig dyrt. Fikk mail fra skobutikken i Danmark, og de sa at det blir 440 norske kroner for skoene med frakt, og da får jeg bytte dem.

Skrevet

Det var en fin pris!! Det hadde jeg absolutt gått for ja!

:-)

Skrevet

Men så hadde de dem bare i 42.... :veldigsur:

Noen som vet om hvor jeg kan kjøpe lignende sko?

Skrevet
Jeg har slitt med å finne helt hvite sko' date=' i tillegg til at jeg har bred fot. Og så er brudesko i Norge forferdelig dyrt. Fikk mail fra skobutikken i Danmark, og de sa at det blir 440 norske kroner for skoene med frakt, og da får jeg bytte dem.[/quote']

Det er billigere i Danmark, MEN husk at du må gange prisen med 1,2 da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...