Gå til innhold

Hvor mange kilo er realistisk å gå ned før sommeren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er ca. 160, 72 kg. Går tur 5 ganger i uka à 45 min, 3 ganger i uka på helsestudio, vekt + kardio. Trener middels styrke, har ikke funnet "halleluja" punktet med trening enda ;) Tenker vekt Ila. 10 uker.

Anonymous poster hash: eb73a...86f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ca 10 kg, en kg i uken er jo greit. Anbefaler kaloritelling for å ha full oversikt

Anonymous poster hash: 722f4...3ed
Gjest Runforit
Skrevet

0,5 kg er realistisk og smart måte å gå ned på. Da sulter du ikke verken deg selv, psyken, kroppen eller musklene. Er også større sjanse for at du klarer å opprettholde en sunn og god livsstil samt å holde på den slankere versjonen av deg selv resten av livet.

• Liker 3
Skrevet

Gå ned en halv kilo i uken.

• Liker 1
Skrevet

Stemmer for et mål om 0,5kg per uke. Av samme grunner som Runforit.

Pluss at da kan det hende at du innimellom får den flotte følelsen av "shit, jeg klarte 0,6kg", istedenfor "crap, det ble bare 0,6kg".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme misjon som deg, skal ned en del før sommeren. Jeg følger 5:2 og har så langt gått ned 3 kg på 4 uker. Jeg går ned i gjennomsnitt 0.6 pr uke, så jeg antar jeg klarer 8 kg før sommeren,og i såfall er jeg i mål :)Lykke til :)

Anonymous poster hash: 5f0db...789
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er jo om næringsinntaket står i stil med energien du forbruker - hvis ikke blir det ingen vektnedgang i det hele tatt.

In other words, putt like mye fokus og energi på kostholdet ditt som du tilsynelatende har på treningen, så går du ned skal du se.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: c97a1...89c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...