AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Jeg har tenkt å bytte bank, og ser ut som det kommer til å bli Gjensidige bank. Har sett litt på prisoversikten deres og ser ikke ut som de er noe verre en banken jeg har nå, som er DNB. Er det noen her som kanskje er en bruker hos Gjensidige bank som kan fortelle litt om nettbanken. Jeg hadde foretrukket å kunne logge meg på med BankID på mobilen framfor å bruke en brikke, men sånn jeg leste det så er det ikke mulig eller må jeg har sett feil? Hvor brukervennlig nettbanken? Er det enkelt å opprette nye kontoer og overføre penger via de? Jeg har aldri byttet bank før, kan se det kan bli litt "styr" med å få overført eFaktura og alt det dere, til Gjensidige. Anonymous poster hash: 6b3ff...917
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Jeg har gjensidge. Det er veldig enkle sider. De har bankid. De har også app til nettbrett + mobil (selvfølgelig). Den på nettbrettet liker jeg kjempegodt. Kan veldig enkelt opprette nye kontoer, kun noen tastetrykk. Hvis du også har forskringer via dem, så kommer dem også opp der samme med evt fripolser du samler der. Veldig god oversikt over alt Anonymous poster hash: af401...7bf
-Jiinxs- Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Jeg har gjensidge. Det er veldig enkle sider. De har bankid. De har også app til nettbrett + mobil (selvfølgelig). Den på nettbrettet liker jeg kjempegodt. Kan veldig enkelt opprette nye kontoer, kun noen tastetrykk. Hvis du også har forskringer via dem, så kommer dem også opp der samme med evt fripolser du samler der. Veldig god oversikt over alt Anonymous poster hash: af401...7bf Det høres bra ut. Kommer ifra DNB sin og liker deres nettbank veldig godt. Likte spesielt det med at jeg kan forsatt logge meg på med mobilen. Hilsen TS ^^ (Glemte å huke av annonym da jeg lagde tråden)
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Det høres bra ut. Kommer ifra DNB sin og liker deres nettbank veldig godt. Likte spesielt det med at jeg kan forsatt logge meg på med mobilen. Hilsen TS ^^ (Glemte å huke av annonym da jeg lagde tråden) Jeg har vært inne på dnb sine sider. Personlig synes jeg den er fæl og rotete. Synes ikke den er så logisk bygget opp. Min bestemor sliter stort på sidene dems! Mye mer fortrolig med gjensdige og skandiabanken. Og som sagt, de har mange måter å logge inn på via nett: BankID på kodebrikke BankID på mobil Kodebrikke uten BankID Fødselsnummer og passord Anonymous poster hash: af401...7bf
-Jiinxs- Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Jeg har vært inne på dnb sine sider. Personlig synes jeg den er fæl og rotete. Synes ikke den er så logisk bygget opp. Min bestemor sliter stort på sidene dems! Mye mer fortrolig med gjensdige og skandiabanken. Og som sagt, de har mange måter å logge inn på via nett: BankID på kodebrikke BankID på mobil Kodebrikke uten BankID Fødselsnummer og passord Anonymous poster hash: af401...7bf Hvis du synes at dnb er mer rotete enn Gjensidige så er det bra. For da blir den nye nettbanken mye enklere å forholde seg til Godt å høre at de har mange alternativer til å logge seg på.
TrickyCicci Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Jeg har både Dnb og gjensidige, og er mer fornøyd med selve nettbankløsningen til gjensidige, så det går nok bra. Ang. efaktura kommer den automatisk opp i ny bank, men avtaelgiro må du lage nye avtaler for.
-Jiinxs- Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Jeg har både Dnb og gjensidige, og er mer fornøyd med selve nettbankløsningen til gjensidige, så det går nok bra. Ang. efaktura kommer den automatisk opp i ny bank, men avtaelgiro må du lage nye avtaler for. Å, det viste jeg ikke. Så bra at jeg ikke trenger å gjøre noe med eFaktura. Har ingen avtalegiro så det trenger jeg ikke å tenke på. Eneste jeg kommer på nå er å få kontakte lønningskontoret for å få de til å rette kontonr lønnen min skal komme inn på Hvordan funker det å få et nytt bankkort. Tenker på bildet som skal være på kortet.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Jeg har vært inne på dnb sine sider. Personlig synes jeg den er fæl og rotete. Synes ikke den er så logisk bygget opp. Min bestemor sliter stort på sidene dems! Mye mer fortrolig med gjensdige og skandiabanken. Og som sagt, de har mange måter å logge inn på via nett: Anonymous poster hash: af401...7bf Rotete? Den er jo logisk oppbygget med alle mulige valg kategorisert under hvert hovedtema. Kan ikke uttale meg om Gjensidige, men Skandiabanken sin er jo helt krise. Må trykke seg inn på så mange kategorier før man finner fram. Den er ikke oversiktlig. Anonymous poster hash: ddbe7...f17
petterm Skrevet 18. april 2015 #9 Skrevet 18. april 2015 Å, det viste jeg ikke. Så bra at jeg ikke trenger å gjøre noe med eFaktura. Har ingen avtalegiro så det trenger jeg ikke å tenke på. Eneste jeg kommer på nå er å få kontakte lønningskontoret for å få de til å rette kontonr lønnen min skal komme inn på Hvordan funker det å få et nytt bankkort. Tenker på bildet som skal være på kortet. Gjensidige, og flere andre banker har sluttet med bilde på bankkort av personsikkerhetshensyn. Tror du kan bestille bankkort med en gang du har tilgang til nettbanken.
-Jiinxs- Skrevet 18. april 2015 #10 Skrevet 18. april 2015 Gjensidige, og flere andre banker har sluttet med bilde på bankkort av personsikkerhetshensyn. Tror du kan bestille bankkort med en gang du har tilgang til nettbanken. Ja, jeg fikk vite det av dama ifra Gjensidige. Synes det er like greit siden jeg vanligvis bruker førerkorte mitt til slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå