AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Passer en hund som er så nervøs og stresset og det smitter over på meg. Jeg prøver å få den til å slappe av men det er uvante stemmer, lyder og lukter i leiligheten min som den ikke er vant til. Om den greier legge seg ned og slappe av i 2min hopper den fort opp og spisser ører/bjeffer om den hører feks en ukjent lyd. Om den sover og jeg reiser meg opp våkner hun og går i helene på meg konstant.. Jeg skal ha den èn uke til og jeg syns det begynner å bli slitsomt. Jeg synes også synd på henne da hun tydelig lengter hjem og til eierene sine, selv om jeg har prøvd å gjøre det hjemmekoselig for henne her, og hun har selvfølgelig kurven sin og lekene sine her..Anonymous poster hash: d80db...551
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Hvilken rase er det? Hvor mye trening får hun? Anonymous poster hash: c7dae...d86
Rotemor Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Jeg er ingen ekspert, men jeg vil tro de hjelper å gå skikkelig lang tur samt jobbe med mental stimuli; lek, trening e.l Selv en gammel hund vil være med på nye ting så lenge godbiter er involvert. Jeg skjønner godt du er sliten. Du er tydeligvis bekymret og ønsker det beste for hunden. Lykke til:)
Sugerøret Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Mental trening,Og ikke minst ,NULL reaksjon fra deg når det skjer ting hunden reagerer på .
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Du kan prøve DAP http://www.hunden.no/artikkel.html?news.nid=5198 Lykke til :-) Anonymous poster hash: 12a8b...179
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Hvilken rase er hunden?Anonymous poster hash: 69e77...a49
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Du kan prøve DAP http://www.hunden.no/artikkel.html?news.nid=5198 Lykke til :-) Anonymous poster hash: 12a8b...179 Jeg hadde ikke giddet å bruke 400kr på et slikt produkt på en hund jeg skal ha i 6 dager Anonymous poster hash: 3dff6...ad0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Behold roen selv så kommer hunden til å slappe av etterhvert. Anonymous poster hash: ae8c0...a35
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Behold roen selv så kommer hunden til å slappe av etterhvert. Anonymous poster hash: ae8c0...a35 Dette kan stemme, men hvis det er en rase som krever mer mosjon enn TS gir den, så kommer den ikke til å slappe av med mindre den får tilfredstilt energibehovet sitt. Anonymous poster hash: c7dae...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå