AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 I dag har jeg spist følgende: - ca 1.5 dl havregryn med lettmelk, magert syltetøy og 7-10 mandler. - 3 halvgrove hjemmelagde rundstykker med salami - 1 eple, 1 gulrot, 3 tomater. - 1/2 blomkål + 20 ish rosenkål og 2 egg- alt dette stekt i smør. - 1 appelsin, 1 banan, en halv druepakke, 2 ss mager cottage cheese, 5 mandler og litt honning. - ett vanlig glass juice - en iskaffe med soyamelk, lettmelk og stevia. - kommer nok til å spise knekkebrød/rugsprø med salami eller noe i kveld. Høres dette veldig mye ut? Er ca dette jeg spiser på en vanlig dag evt. bytter ut middag med kjøtt/fisk. Er det noe spesielt jeg mangler tror dere? Ps trener ca 5 ganger i uka, er kvinne, 24 år, veier 61kg og 170 høy. Vil gjerne ned 3 kg. Anonymous poster hash: 0328e...302
FitnessIna Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Om du trener 5x uken synes jeg dette høres litt lite ut, i og med at det er mye grønnsaker/frukt som ofte er lavt på kcal. Du spiser også mye karbohydrater, mens proteinnivået i kosten din ser litt lavt ut - ville lagt til flere egg, og gjerne noe kjøtt/fisk/fugl. Hvorfor vil du ned? Ser ut som om du har veldig fin vekt ift høyde 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Om du trener 5x uken synes jeg dette høres litt lite ut, i og med at det er mye grønnsaker/frukt som ofte er lavt på kcal. Du spiser også mye karbohydrater, mens proteinnivået i kosten din ser litt lavt ut - ville lagt til flere egg, og gjerne noe kjøtt/fisk/fugl. Hvorfor vil du ned? Ser ut som om du har veldig fin vekt ift høyde Ble vegetarmiddag i dag, men spiser kjøtt/fisk ca 5 ganger i uken ellers- type bytter ut de to eggene med kjøtt/fisk. Vet du om noen andre kilder til proteiner? Og har du noen tanker om hva i kosten min jeg kan bytte ut med litt ekstra proteiner? Jeg er egentlig ganske fornøyd med vekten, men har litt ekstra fett på magen og armene som jeg ønsker å fjerne:) TS Anonymous poster hash: 0328e...302
FitnessIna Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Eggene er en fin kilde til protein, så det kan du gjerne spise hver dag, ved siden av kjøtt/fisk, eller i andre måltider. Proteiner er veldig mettende, og derfor er det fint å inkludere en proteinkilde i hvert måltid slik at det metter lenge. Bytt gjerne ut salami med kyllingpålegg/kokt skinke/egg, fordi salami inneholder en god del fett og dermed mer kcal. Spis gjerne mer enn 2ss med cottage cheese - jeg kjører i meg hele pakken når jeg skal ha! Ville heller anbefalt deg å trene styrketrening med fokus på å stramme opp kroppen - da vil mage/armer med en gang se bedre ut. Om du veier passe ift høyden, vil ofte vektnedgang ikke gjøre at du strammer opp mage/armer, du vil bare bli mindre.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Eggene er en fin kilde til protein, så det kan du gjerne spise hver dag, ved siden av kjøtt/fisk, eller i andre måltider. Proteiner er veldig mettende, og derfor er det fint å inkludere en proteinkilde i hvert måltid slik at det metter lenge. Bytt gjerne ut salami med kyllingpålegg/kokt skinke/egg, fordi salami inneholder en god del fett og dermed mer kcal. Spis gjerne mer enn 2ss med cottage cheese - jeg kjører i meg hele pakken når jeg skal ha! Ville heller anbefalt deg å trene styrketrening med fokus på å stramme opp kroppen - da vil mage/armer med en gang se bedre ut. Om du veier passe ift høyden, vil ofte vektnedgang ikke gjøre at du strammer opp mage/armer, du vil bare bli mindre. Tusen takk for et utfyllende og godt svar! Skal virklig ta til meg disse rådene! TS Anonymous poster hash: 0328e...302 1
FitnessIna Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Bare hyggelig! Lykke til videre, bare å sende meg en melding her inne om det er noe mer
Pringle Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 mitt inntrykk: lite fett mye frukt på en gang dropp juicen savner middag ellers flott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå