Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei. Her kommer det. Jeg er såååå missunnelig på dere som har tydelige og rene linjer på leppene.

Og den kanten!

Jeg vil ha!

Leppene mine glir liksom litt inn i resten av ansiktet. Det blir IKKE fint med lebestift. Har aldri brukt lipliner, men er dette noe som kan hjelpe? Evnt. Andre ting som ikke er i form av sprøyter :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den skjønte jeg ikke. Heter den bie 7?

Anonymous poster hash: 98c84...ac7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ta bilde og vise?

Anonymous poster hash: 4c7f7...ea9
Skrevet

Følger :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ta bilde etter kyss og vi se også :fnise:

Skrevet

Haha, morsomt!

Er ikke så glad i å hvise fjeset mitt her, men for å beskrive litt nærmere så har jeg ikke den buen, og en ikke veldig fyldig overleppe. Ekatrem eksempelet er f.eks. Når man tar restylane. Da får leppen en slags kant, og glir ikke i et med resten av munnområde :) Ønsker som sagt ikke noe så drastisk, men mer en fremheving av lappekanten. Og noe som gjør at lebestiftenbille ser helt dust ut..

AnonymBruker
Skrevet

Haha, morsomt!

Er ikke så glad i å hvise fjeset mitt her, men for å beskrive litt nærmere så har jeg ikke den buen, og en ikke veldig fyldig overleppe. Ekatrem eksempelet er f.eks. Når man tar restylane. Da får leppen en slags kant, og glir ikke i et med resten av munnområde :) Ønsker som sagt ikke noe så drastisk, men mer en fremheving av lappekanten. Og noe som gjør at lebestiftenbille ser helt dust ut..

Mente etter at du har brukt liplineren, for å se om den sitter :)

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Lipliner er lurt å bruke, prøv det:-) Har du prøvd leppepensel istedet for å ta på leppestiften direkte?

(Du kan også tatovere lipliner)

Steg for steg:

Pudre leppene med et transparent pudder.

Tegn opp konturen med en lipliner.

Påfør leppestiften med en pensel.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har også udefinerte lepper. Eg må liksom berre innsjå at det å bruke leppestift, særleg med kraftig farge, er ein jobb:

1. Foundation, også litt ut på leppene.

2. Trykk på leppestift, lag ein "stain", slik at leppehuden blir litt metta av farge.

3. Teikn opp konturane av leppa med ein penn som matcher leppestiften, ELLER leppefargen din. Bruk blyanten din litt flatt, liksom, då blir det litt mindre strekaktig.

4. Fyll inn fargen med pensel.

5. Bruk ein hudfarga penn eller ein concealer (eg brukar anten ein hudfarga penn frå NYX eller Touche Eclat frå YSL) til å teikne ein strek rundt heile leppa, dus det godt ut. Dette funkar faktisk, men som du skjønar så er det ikkje kjempeeigna til ein dag ein skal ete og drikke masse...

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere finne et bilde på Google som viser hva udefinerte lepper er? Jeg er dum og skjønner ikke helt hva dere mener :)

Anonymous poster hash: f3380...2c8
Gjest gjestvest
Skrevet

Kan dere finne et bilde på Google som viser hva udefinerte lepper er? Jeg er dum og skjønner ikke helt hva dere mener :)

paso-1-labio-palido-antes-micropigmentar

Det er ikke min munn, bare så det er sagt :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Er 'problemet' liksom at munnen ikke... står ut?

Skrevet

Ja!!! Sånn! Som hun under meg sier, pluss at linjen liksom ikke er så markant.

Takk gor mange fine tips :)

Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Ordet definere betyr beskrive detaljert. Dette kan være strekene rundt leppene, fylde etc som mangler: derav er leppene udefinerte :)

Endret av gjestvest
Gjest gjestvest
Skrevet

Er 'problemet' liksom at munnen ikke... står ut?

mhm, som f.eks. Som pandabear også sa: at munnen på en måte blir ett med ansiktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...