Gå til innhold

Hvor mye i feriepenger får jeg av nav?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Halo :)

Jeg var sykemeldt i 4 måneder i fjor Pga en komplisert kne operasjon. Rett etter operasjon( sykemelding) gikk jeg på mammapermisjon.

Jeg har skjønt at jeg vil få feriepenger av første 12 ukene i mammapermisjon noe som tilsvarer et sum på ca 10 000kr ( har dags sats på 1662kr )

Spørsmålet mitt er altså, får jeg da noe for den perioden jeg var sykmeldt da? Det står at NAV utbetales kunn for de første 48 dagene i sykemeldingsperioden.

Betyr det at jeg kommer til å få 10.2% av de 48 dagene? Noe som betyr sånn ca, 8000kr? Altså 10000 fra mammapermisjon og 8000kr fra sykemeldingsperioden = 18000kr

Vennligst rett meg opp

Anonymous poster hash: 15c7d...957

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tlf nr 55553333 hvis ingen svarer deg 😊

Anonymous poster hash: b73d8...369

AnonymBruker
Skrevet

Halo :)

Jeg var sykemeldt i 4 måneder i fjor Pga en komplisert kne operasjon. Rett etter operasjon( sykemelding) gikk jeg på mammapermisjon.

Jeg har skjønt at jeg vil få feriepenger av første 12 ukene i mammapermisjon noe som tilsvarer et sum på ca 10 000kr ( har dags sats på 1662kr )

Spørsmålet mitt er altså, får jeg da noe for den perioden jeg var sykmeldt da? Det står at NAV utbetales kunn for de første 48 dagene i sykemeldingsperioden.

Betyr det at jeg kommer til å få 10.2% av de 48 dagene? Noe som betyr sånn ca, 8000kr? Altså 10000 fra mammapermisjon og 8000kr fra sykemeldingsperioden = 18000kr

Vennligst rett meg opp

Får du sykepenger og permisjonspenger forskuddsbetalt av arbgiver ?

Anonymous poster hash: d6c53...9c8

AnonymBruker
Skrevet

Får du sykepenger og permisjonspenger forskuddsbetalt av arbgiver ?

Anonymous poster hash: d6c53...9c8

Nei jeg får ikke vel.

Hilsen ts

AnonymBruker
Skrevet

Altså hvor mye fikk du utbetalt fra NAV til sammens?

Anonymous poster hash: 9d723...39c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...