Gå til innhold

HVOR GAMMEL VIL DU/VAR DU NÅR DU FÅR/FIKK DITT BARN??

Catia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var 20 år og noen dager da jeg fikk vesla...

deilig tanke at når jeg er 35 så har jeg stort barn som klarer seg så og si selv....

Skal nemmelig ikke ha feler barn...nokk med en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag fick vår son tre dagar innan jag fyllde 31. Perfekt för mig, jag hade ju inte träffat min man tidigare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date='alt handler jo om barnet og familien. Men er man klar for det, og er barnet med den man elsker går alt av seg selv og flyter. I begynnelsen er det mest hektisk, men så blir det bare mer og mer magisk![/quote']

Høres bra ut :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mitt første, og foreløpig eneste, noen måneder før jeg fylte 28.

Nå er jeg 31 og håper det ikke går altfor lenge før vi kan sette igang med nummer to.

Føler ofte det er dama som vil ha mindre aldersforskjell på ungene enn gutta, de tenker vell mest på at det er mye styr med 2 i ung alder. Hva tror du? Har hørt det fra venner som har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVORDAN HAR DET PÅVIRKET FORHOLDET TIL MANN/SAMBOER ETTER DERE FIKK BARN?

Det er jo klart at det blir mindre frihet & mye ansvar,

men selfølgelig er det jo sikkert kjempegøy.

Men... lurer altså på dette.

OG, har alle parene holdt sammen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var 22 med den første, noe jeg synes var for tidlig da vi ikke taklet forhold og barn enda vi hadde vært sammen i 5 år, og han var 5 år eldre enn meg :)

Jeg var 30 år med nr 2, mye mer harmonisk og rolig, livserfaringen har gitt meg styrke, hadde jeg visst det jeg vet i dag så hadde jeg kanskje klart å berge det første forholdet??

En ting vet jeg, og min mann som også har et barn fra tidligere samboerskap, vi skal kjempe med alt vi har for at dette skal fungere livet ut, vi vil aldri gjøre mot flere barn det vi gjorde mot de 2 forrige :veldigsur:

Begge barna har det bra og skikker seg godt, men du og du så mange sorger og så mye savn de uansett opplever :veldigsur:

Og nå ser vi hvor deilig det er å være SAMMEN om et lite liv, stolthet og hengivenhet og, ja, deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst være 22/23, og er 22 nå.. Sier vel sitt ;)

Dessverre så må vi være to, og min kjære er nok ikke helt enig med meg her :P

*venter tålmodig for nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 22 med den første, noe jeg synes var for tidlig da vi ikke taklet forhold og barn enda vi hadde vært sammen i 5 år, og han var 5 år eldre enn meg :)

Jeg var 30 år med nr 2, mye mer harmonisk og rolig, livserfaringen har gitt meg styrke, hadde jeg visst det jeg vet i dag så hadde jeg kanskje klart å berge det første forholdet??

En ting vet jeg, og min mann som også har et barn fra tidligere samboerskap, vi skal kjempe med alt vi har for at dette skal fungere livet ut, vi vil aldri gjøre mot flere barn det vi gjorde mot de 2 forrige :veldigsur:

Begge barna har det bra og skikker seg godt, men du og du så mange sorger og så mye savn de uansett opplever :veldigsur:

Og nå ser vi hvor deilig det er å være SAMMEN om et lite liv, stolthet og hengivenhet og, ja, deilig :)

Sammen om DERES unge?

Jeg er stemor, og håper det blir deilig følelse for meg OG samboer også..... :) Ha det godt videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nesten 32. Da hadde mannen min og jeg vært sammen 10 år og ønsket oss barn i omtrent 4 år. Selvom det var trist at det tok så lang tid, så synes jeg ikke alderen i seg selv er noe problem. Egentlig er det OK å være såpass voksen når man får ansvaret for en liten baby tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var nesten 32. Da hadde mannen min og jeg vært sammen 10 år og ønsket oss barn i omtrent 4 år. Selvom det var trist at det tok så lang tid, så synes jeg ikke alderen i seg selv er noe problem. Egentlig er det OK å være såpass voksen når man får ansvaret for en liten baby tror jeg.  :)

Ja syns 32 er greitt.. Men ikke eldre når jeg får min første.. MEN hvem vet, det kan jo ta lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe spesielt ønske om alder. Jeg vil bli ferdig med utdannelsen min først, den er viktigere enn barn. Jeg er 29 når jeg er ferdig, og så vil jeg ha en fast jobb først, men regner med jeg får mitt første barn når jeg er 30-31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 ( ble 33 det året da...) da vi fikk vår første og 35 da vi fikk nr. 2 (og det året fylte jeg 36).

Gamlemor med andre ord :hoho: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 25 da jeg fikk barn. Samboeren min har to fra før og vi skal ikke ha flere barn.

Jeg var 25 da jeg fikk barn. Samboeren min har to fra før og vi skal ikke ha flere barn.

Går greitt å bo sammen som "blanda" familie da? :)

Samboeren min har en sønn på 3. Vi skal prøve å få om ca 2 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...