Catia Skrevet 21. august 2004 #1 Del Skrevet 21. august 2004 jEG VIL HELST FÅ MIN FØR 30. ELLER ÅRET JEG ER 30 VERTFALL.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamy Skrevet 21. august 2004 #2 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg var 23 år da jeg fikk barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 21. august 2004 #3 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg fikk mine når jeg var 25 og 28 år, og det var passe alder for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 21. august 2004 #4 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg var 22. For meg var det perfekt alder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catia Skrevet 21. august 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg var 22. For meg var det perfekt alder! Du føler ikke du gikk glipp av det å være ung og fri til å gjøre ting da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 21. august 2004 #6 Del Skrevet 21. august 2004 Du føler ikke du gikk glipp av det å være ung og fri til å gjøre ting da? Nei overhode ikke. Ble gravid en mnd. etter at jeg traff kjærligheten, og har vært ung og fri helt til da. Har jammen festet, rocka og levd livet en gang for mye ja... Jeg syns det er litt ekstremt med vårt sammfunn for tiden, det at man skal være ung og fri i all evighet liksom.... Men man må jo selvfølgelig gjøre som man vil. Det siste året før jeg traff kjærligheten var jeg mye å reiste alene i europa, og levde livet til det ytterste. Reiste nesten uten penger, sov på gata, spillte tromme på gatene i storbyene nedover europa for å klare meg. (en opplevelse!!) Så mer klar for familielivet kunne jeg ikke vært! Og det å få barn med mannen jeg elsker er utvilsomt den største friheten jeg noen gang har følt! I love : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. august 2004 #7 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg var nitten da jeg fikk nummer en og tjuetre da jeg fikk nummer to. Nå er jeg tredve og har store barn, det er deilig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. august 2004 #8 Del Skrevet 21. august 2004 Var 17 da jeg fikk første - 25 da jeg fikk nr 2 og nå venter jeg nr 3... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 21. august 2004 #9 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg har 1 barn og hun ble født like før jeg fylte 27. Samboeren min hadde da nettopp fylt 24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catia Skrevet 21. august 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 21. august 2004 Nei overhode ikke. Ble gravid en mnd. etter at jeg traff kjærligheten, og har vært ung og fri helt til da. Har jammen festet, rocka og levd livet en gang for mye ja... Jeg syns det er litt ekstremt med vårt sammfunn for tiden, det at man skal være ung og fri i all evighet liksom.... Men man må jo selvfølgelig gjøre som man vil. Det siste året før jeg traff kjærligheten var jeg mye å reiste alene i europa, og levde livet til det ytterste. Reiste nesten uten penger, sov på gata, spillte tromme på gatene i storbyene nedover europa for å klare meg. (en opplevelse!!) Så mer klar for familielivet kunne jeg ikke vært! Og det å få barn med mannen jeg elsker er utvilsomt den største friheten jeg noen gang har følt! I love : DU HØRES KUL UT DA! TROMMER I GATENE OG PÅ REISEFOT ALEINE! enig med deg egentlig. Jeg syns folk venter for lenge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catia Skrevet 21. august 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg var nitten da jeg fikk nummer en og tjuetre da jeg fikk nummer to. Nå er jeg tredve og har store barn' date=' det er deilig ! [/quote'] Ja, det virker perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 21. august 2004 #12 Del Skrevet 21. august 2004 Du kan ihvertfall bare glede deg til du får barn catia! Har du funnet kjærligheten? :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #13 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg var 24, 25 og 31 da jeg fikk mine barn. Nå er jeg 38 og har ingen planer om flere barn. Nyter at barna er så store nå. Morsomt å være sammen med dem. Har nesten et venninneforhold til de største og deres venner. Trives veldig godt med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catia Skrevet 21. august 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 21. august 2004 Du kan ihvertfall bare glede deg til du får barn catia! Har du funnet kjærligheten? :klem2: Ja.. har vert sammen 2.4 år... Gleder meg. Men hvordan er det egentlig? Hektisk tenker jeg også ... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 21. august 2004 #15 Del Skrevet 21. august 2004 Ja,alt handler jo om barnet og familien. Men er man klar for det, og er barnet med den man elsker går alt av seg selv og flyter. I begynnelsen er det mest hektisk, men så blir det bare mer og mer magisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 21. august 2004 #16 Del Skrevet 21. august 2004 Fikk mitt første, og foreløpig eneste, noen måneder før jeg fylte 28. Nå er jeg 31 og håper det ikke går altfor lenge før vi kan sette igang med nummer to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 21. august 2004 #17 Del Skrevet 21. august 2004 Rett over 26. Og jeg syns - selvfølgelig - den alderen var helt perfekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 21. august 2004 #18 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg var 18 med første, 23 med andre og 25 med siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 21. august 2004 #19 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg var nettopp fylt 20 år da jeg fikk min første fødte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 21. august 2004 #20 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg var 19 år da jeg fikk barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå