AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Matis er et svært godt og anerkjent hudpleiemerke og Réponse Délicate serien skal være utmerket for sensitiv hud, så jeg vet ikke hvorfor huden min ikke ser ut til å tåle denne serien Etter hva jeg kan se på innholdsfortegnelsen inneholder Reponse Délicate serien parfyme, kan det være dét jeg reagerer på? Jeg har ikke lest eller hørt om noen andre som reagerer på denne serien, så min hud er tydeligvis et helt spesielt tilfelle *oppgitt* Skal jeg gi det noen dager og se om irritasjonen forsvinner, tilvenningsfase? Anonymous poster hash: 090f7...1a4
Kaffejenta30 Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Hvordan reagerte huden din da? Jeg er svært sensitiv, og elsker Matis, men av fuktighetskremene deres er jeg faktisk mest fornøyd med Repons Jeunesse-serien, og ikke sensitiv-serien; den har jeg tvert om blitt litt irritert i huden av, og den trekker liksom ikke inn og gjør noe godt. Når det gjelder rens går sensitiv-serien alt annet en høy gang! Faktisk har ikke min hud likt hverken peeling eller beroligende maske fra Delicat-serien heller.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Hvordan reagerte huden din da? Jeg er svært sensitiv, og elsker Matis, men av fuktighetskremene deres er jeg faktisk mest fornøyd med Repons Jeunesse-serien, og ikke sensitiv-serien; den har jeg tvert om blitt litt irritert i huden av, og den trekker liksom ikke inn og gjør noe godt. Når det gjelder rens går sensitiv-serien alt annet en høy gang! Faktisk har ikke min hud likt hverken peeling eller beroligende maske fra Delicat-serien heller. Takk for svar Huden min reagerer ved å bli rødblussende. Den har tendenser til rødhet i utgangspunktet i form av røde prikker/nupper (har muligens en mild versjon av rosacea), men blir altså kraftigere rød over større områder hvis jeg smører på noe den ikke liker, som er nesten alt - unntatt produkter som er helt uten lukt, det tåler den. Jeg elsker å dille med huden min, men det er jo så lite den tåler at det er begrenset hvor mye jeg kan dille og dalle med den Anonymous poster hash: 090f7...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå