Gå til innhold

Menn som ikkje spanderar og er såkalt gentelmenn - Bitterhet etter all hjelpen og tilrettlegginga kvinner har fått

Anbefalte innlegg

Gjest oleoh
Skrevet

Mange klager over at menn ikkje lenger er gentlemen, tar kontroll, initiativ og spanderer.

Trur ikkje dykk at dette kanskje handlar om at nokon menn er ganske bitre etter all hjelpen og tilrettlegginga kvinner har fått gjennom dei seinaste 40 åra og at dei verkeleg ikkje føler det er verdt det?

Burde kanskje kvinner som ikkje ynskjer slikt og heller vil ha mannlig affeksjon, stemme på andre partier enn det som gir dem særskilt fordeler? Ingen ting kjem utan at noko forsvinn.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje du skal lese deg litt opp på fordommer og sexisme.

Anonymous poster hash: c974a...b08
  • Liker 5
Gjest oleoh
Skrevet

Tror kanskje du skal lese deg litt opp på fordommer og sexisme.

Anonymous poster hash: c974a...b08

Men dette er eit faktum. Ein del menn er ganske bittre på grunn av det og har ikkje mykje affeksjon.

Gjest Lille-pus
Skrevet

- og alle kvinner som er så heldige å pule på seg en unge og bli gift skal være hjemmeværende husmødre?

Er det 50-tallet du ønsker deg tilbake til?

Er det forestillingen om at dersom man fikk kastet ut alle kvinner i 'mannsyrker' så ville alle menn plutselig få mastergrad og millionlønn og en tiltrekningskraft av en annen verden?

Herre Jemini jeg begynner å bli lei av denne sutringen du står i spissen for altså :filer:

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klager ikke :)

Skulle "all hjelp og tilrettelegging for kvinner" være verdt noe for bitre menn utover at samfunnet tjener på det, og mennenes søstre, mødre og døtre, familier og barn får det bedre? Hva mener du med "verdt"? Får du personlig ikke din kvote sex i retur, eller? Som takk for at samfunnet har kommet lenger enn at en desperat kvinne trenger akkurat deg til å forsørge seg, og du har overtatt faren din sin jobb?

De fleste kvinner er ikke bitre i mangel på "mannlig affeksjon", og mange menn er gentlemen, tar initiativ og spanderer, så hvem er disse mange?

Anonymous poster hash: 0ab86...a93
  • Liker 2
Gjest oleoh
Skrevet

- og alle kvinner som er så heldige å pule på seg en unge og bli gift skal være hjemmeværende husmødre?

Er det 50-tallet du ønsker deg tilbake til?

Er det forestillingen om at dersom man fikk kastet ut alle kvinner i 'mannsyrker' så ville alle menn plutselig få mastergrad og millionlønn og en tiltrekningskraft av en annen verden?

Herre Jemini jeg begynner å bli lei av denne sutringen du står i spissen for altså :filer:

Eg synes at kvinner skal ha moglegheita til å ta høgare utdanning og arbeide med det dei vil. Det er vi einige om. Eg trur alle er einige i det. Problemet er at nokon blir ganske bittre over all ekstra hjelpen utover like rettigheter.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Eg synes at kvinner skal ha moglegheita til å ta høgare utdanning og arbeide med det dei vil. Det er vi einige om. Eg trur alle er einige i det. Problemet er at nokon blir ganske bittre over all ekstra hjelpen utover like rettigheter.

Hvilken ekstra hjelp?

• Liker 3
Gjest oleoh
Skrevet

Jeg klager ikke :)

Skulle "all hjelp og tilrettelegging for kvinner" være verdt noe for bitre menn utover at samfunnet tjener på det, og mennenes søstre, mødre og døtre, familier og barn får det bedre? Hva mener du med "verdt"? Får du personlig ikke din kvote sex i retur, eller? Som takk for at samfunnet har kommet lenger enn at en desperat kvinne trenger akkurat deg til å forsørge seg, og du har overtatt faren din sin jobb?

De fleste kvinner er ikke bitre i mangel på "mannlig affeksjon", og mange menn er gentlemen, tar initiativ og spanderer, så hvem er disse mange?

Anonymous poster hash: 0ab86...a93

Eg seie berre at mange manglar affeksjon ovenfor dei. Ikkje at den gjevne kvinner ikkje føler det.

Skrevet

Er det virkelig verdt å satse på kvinner som blir grinete om man ikke spanderer drinker på dem?

• Liker 2
Gjest oleoh
Skrevet

Hvilken ekstra hjelp?

Eg treng ikkje å nevne det fordi det er så åpenbart.

AnonymBruker
Skrevet

Mange klager over at menn ikkje lenger er gentlemen, tar kontroll, initiativ og spanderer.

Trur ikkje dykk at dette kanskje handlar om at nokon menn er ganske bitre etter all hjelpen og tilrettlegginga kvinner har fått gjennom dei seinaste 40 åra og at dei verkeleg ikkje føler det er verdt det?

Burde kanskje kvinner som ikkje ynskjer slikt og heller vil ha mannlig affeksjon, stemme på andre partier enn det som gir dem særskilt fordeler? Ingen ting kjem utan at noko forsvinn.

Nei, jeg tror det handler om at en voksende gruppe unge menn synes de fortjener at alle jenter vil ligge med dem uten at de skal behøve å gå til den minste anstrengelse for det. Det skjer ikke.

Da går jentene heller etter dem som faktisk anstrenger seg litt, enten de gjør det i form av spandabel eller ikke-spandabel gentleman, badboy eller spennende bohem eller noe annet.

Mann har ikke krav på oppmerksomhet fra kvinner i kraft av å være mann. Det er nok heller der bitterheten ligger.

Anonymous poster hash: 3bf0f...b9b

• Liker 8
Gjest oleoh
Skrevet

Nei, jeg tror det handler om at en voksende gruppe unge menn synes de fortjener at alle jenter vil ligge med dem uten at de skal behøve å gå til den minste anstrengelse for det. Det skjer ikke.

Da går jentene heller etter dem som faktisk anstrenger seg litt, enten de gjør det i form av spandabel eller ikke-spandabel gentleman, badboy eller spennende bohem eller noe annet.

Mann har ikke krav på oppmerksomhet fra kvinner i kraft av å være mann. Det er nok heller der bitterheten ligger.

Det er ikkje alle som ynskjer sex heller. Ingen trur at dei fortjener nokon.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikkje alle som ynskjer sex heller. Ingen trur at dei fortjener nokon.

Hva er det egentlig du er så bitter for, da?

• Liker 3
Skrevet

Er det virkelig verdt å satse på kvinner som blir grinete om man ikke spanderer drinker på dem?

Overhodet ikke. Sånne er det bare å gå glatt forbi. De kan kjøpe sin egen drink.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ingen måte å vinne en diskusjon på. :o

Anonymous poster hash: cb306...c4b

• Liker 6
Gjest gjestvest
Skrevet

Bitre menn? Menn som ikke spanderer? Hvor?

AnonymBruker
Skrevet

Så åpenbart er det ikke. Du må nesten komme med eksempler.

Anonymous poster hash: 19093...dc7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

...sist gang jeg prøvde å spandere så ropte jenta ut; "tror du jeg er en j.. hore eller!". Etter dette tør jeg ikke spandere mer.

Har også opplevd å vente på bussen ved en holdeplass. Jeg satt på benken, og når en jente kom reiste jeg meg for å overlate plassen til henne. Hun sa bryskt til meg; "Nei takk du, tror du jeg er helt lam i beina eller?".

Hehe...så en kan vel si tidene forandrer seg. Til det bedre?

Anonymous poster hash: db7c1...d3f
  • Liker 1
Gjest oleoh
Skrevet

Hva er det egentlig du er så bitter for, da?

Eg er generelt berre sint og bitter.

AnonymBruker
Skrevet

Eg er generelt berre sint og bitter.

Hvorfor? Fordi du ikke får deg dame?

Anonymous poster hash: 19093...dc7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...