AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Har trent yoga i ca 6 mnd når og har falt pladask. Elsker hvordan det får meg til å føle meg. Synes også musklene mine ser mer markerte ut. Da jeg fortalte en vennegjeng om hvor deilig jeg synes yoga er, mente de at det er bevist at det ikke er noen god trening, og antydet at effekten jeg mener jeg har av yoga er placebo. Hva tror dere? Er yogatrening bortkastet? Anonymous poster hash: 2fb3c...d94
Gjest Runforit Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 http://yogaportalen.no/index.php/yogabloggen-alt-om-yoga/267-yogaportalen-blogg/485-topp-10-fordeler-med-yoga
MinaPina Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Det spørs hva du vil ha ut av treningen. Du vil nok ikke få merkbart bedre kondis av det, men jeg trener yoga og elsker det. Det gjør kroppen min sterkere, smidigere og er utrolig bra for ryggen og skuldrene mine.I tillegg trener jeg litt kondisjon og styrke på treningsenter. Hvis du føler at det er bra for kroppen din så er det absolutt ikke bortkastet, så jeg synes bare du skal fortsette. 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Klart det er trening. Men om dine venner tror all trening går ut på å få sprettrumpe, så er ikke dette trening for dem Jeg trener mye styrke og også noe yoga. Merker at det er en stor fordel med styrke for å klare yoga, da dette faktisk er veldig tungt. Trener helst asthanga. Herlig. Rett og slett nyttig for kropp og sjel. Anonymous poster hash: e863d...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå