Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, dette blir litt kronglete langt, herved advart. :sjenert:

Greia er at jeg møtte en mann via et datingsted på nett, og han står oppført der som "seeing someone", og han ser etter "long-term dating". Han er 15 år eldre enn meg og har en tenåringssønn.

Da jeg møtte ham så var det som å møte en som jeg hadde kjent hele livet. Det sa klaff med en gang. Ble sittende og prate lenge, og date nr 2 det samme. Date nr 3 var ekstremt seksuelt ladet og vi fant ut at vi begge var flinke til å kysse. :sjenert: Jeg vet han vil mer, men lurer litt. Hodet mitt sier nei, men kroppen sier ja. Hver gang det kommer inn en melding så kjennes det ut som hjertet vil sprenges. :sukk: Hele meg blir "urolig" og jeg får hjertebank og blir nesten litt kvalm. :unsure: Fra ham får jeg vite det samme... :sjenert:

Etter date 3 satte han opp noen grenser; hvorav en var blant annet at vi ikke skulle bruke sms på mobil (vi meldes via en annen meldingstjeneste), jeg fikk ikke lov til å søke etter mobilnummeret hans på nett og bruke det. Helt greit for meg. Så i går så spurte han etter mitt mobilnummer, og jeg ble litt sånn :klo: fordi han hadde vært så bestemt på at det skulle vi ikke bruke. Han ville ha det i tilfellet likevel fordi det var fint å ha i tilfellet det skulle brukes. :lete:

Han har sagt til meg at han ikke vil avslutte noe som helst, uansett, fordi han føler at jeg er så verdt å være sammen med, behagelig og "bare helt nydelig" og sexy og alt.

Og ja jeg har tenkt tanken om at han selvsagt sier det bare for å "få meg med på notene" men han oppfører seg ikke sånn når vi møtes.

Han selv er, sett generelt på det, svært attraktiv og sexy, og har en sykt veltrent kropp. :wow: Jeg har "myke kanter" og ser litt mer ut som Marilyn Monroe (fant ingen andre å sammenligne med :sprettoy: ), men han syntes å syne at at det er mer enn bra nok. :sjenert:

Spørsmål: hva gjør jeg videre? :closedeyes:

Anonymous poster hash: c3a15...694
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres suspekt ut at han ikke vil gi deg mobilnr.

Hvis hjernen sier nei, lytt til den. Det er lett å miste hodet når man er såpass smigret over en kjekk kar. Men det at han er kjekk, gir ham ikke rett til å gjøre ting du er ukomfortabel med.

Hva gjør du videre: Fokuser på at du har en kropp som Marilyn Monroe og kan få hvem som helst. Sett deg selv i førersetet i ditt liv.

Anonymous poster hash: 9a015...1db
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk mobilnummer, for gav ham mitt da han spurte. :sjenert:

Hjernen er uklar-for vet ikke helt. :sukk:

Anonymous poster hash: 19f52...01e
AnonymBruker
Skrevet

Dette ender med hjertesorg, trust me..

Tipper han er gift / samboer / dame og vil ha en ung elsker..

"long-term dating", er selvfølgelig for å virke mer seriøs..

Å gi bort nr i 2015 burde ikke være noe problem, med mindre han ikke jobber med noe top secret shit..

Anonymous poster hash: 6ec23...061
Skrevet

Det er definitivt noe som ikke er bra her. Mitt tips er å løpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...