frkangel Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Hei alle. Jeg har et stort ønske om å gå ned i vekt men sliter med motivasjonen. Derfor søker jeg 2-3 jenter som har samme ønske som meg. Jeg har en hemmlig gruppe på facebook der jeg vil at vi skal poste alt om trening og kosthold, + vekt og vektnedgang. Siden gruppen er hemmlig er det bare oss som er medlemmer som ser hva som står. Tenker på jenter som vil ned 10kg eller mer. Du må virkelig ønske å gå ned i vekt å jobbe for det, jeg ønsker ikke jenter som prøver i 1 uke deretter gir seg. Jeg finner det motiverende å se at andre klarer det, derfor ønsker jeg deg som virkelig vil dette. Selfølgelig er det lov å falle av hesten, men du må komme deg opp igjen, og det skal vi i gruppen hjelpe med å motivere til. Høres dette ut som det passer deg? Send meg en PM med litt informasjon så vil jeg invitere de jeg føler kan hjelpe meg og omvendt Uttrykksikonet smile Hilsen ei som trenger motivasjonspartnere:)
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 neitakk Anonymous poster hash: aa925...491
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Nope, jeg skal opp i vekt! Anonymous poster hash: aa592...014 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 det synes jeg oxo Anonymous poster hash: aa925...491
frkangel Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2015 Vi har ikke helt lykkes med å finne jenter som er seriøse mtp vektnedgang så vi ønsker flere velkommne. vi vil ha inn jenter som motiverer, deler og har gått inn for å slanke seg. vi har veiedag hver mandag der vi oppsummerer og vi deler oppskrifter, tips, opp og nedturer osv .. noe for deg? send meg en privat melding
Gjest Silje1 Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Vil gjerne være med, men ikke på Facebook Kanskje lage dagbok her?
frkangel Skrevet 7. mai 2015 Forfatter #11 Skrevet 7. mai 2015 Hei Silje1. Tror nok det er best på facebook da vi har bedre oversikt. gruppen er hemmlig så det er bare de som er medlemmer som vil kunne se hva som skjer der. vi er bare 4 medlemmer hittil
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #12 Skrevet 7. mai 2015 kan man bli med om man ikke har som mål å gå ned type 0,5 kg i uka, men heller jobbe målrettet med å innta sunnere vaner og kanskje bare gå ned noen få gram i i måneden feks? Jeg er nemlig ikke noe fan av "slanking" og synes det er en demotiverende livsstil i motsetning til det å leve sunt og ta bevisste valg i hverdagen Anonymous poster hash: 64e5e...303
frkangel Skrevet 7. mai 2015 Forfatter #13 Skrevet 7. mai 2015 Vi i gruppen vil slanke oss, så blir litt feil mtp hva du synes om det, så da kan det være at din "måte" blir demotiverende for oss :/
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #14 Skrevet 7. mai 2015 Ja her var man innbydende. lykke til med superslankingen! Anonymous poster hash: 64e5e...303
frkangel Skrevet 7. mai 2015 Forfatter #15 Skrevet 7. mai 2015 hehe, du synes jo slanking er demotiverende.. det er jo det vi gjør så da hadde du ikke kommet så langt likevell da..
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #16 Skrevet 7. mai 2015 vel jeg synes varig livsstilsendring og sunne bevisste valg i hverdagen kommer man mye lengre med enn å bevisst gå inn for å kun slanke seg. det er demotiverende. Anonymous poster hash: 64e5e...303 1
momo Skrevet 7. mai 2015 #17 Skrevet 7. mai 2015 Hvor gamle er dere? Og hva slags mål har dere? Hva skal dere gjøre for å gå ned i vekt? 1
frkangel Skrevet 7. mai 2015 Forfatter #18 Skrevet 7. mai 2015 vi er i alle aldre.. men jeg er 23! vi deler tips til kosthold og trening. jeg selv trener styrke, litt kondisjon og teller kalorier.. vi setter oss små mål vil jeg si, varierer litt ..
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #19 Skrevet 8. mai 2015 dette virket sært...Anonymous poster hash: 9b338...13c 1
Taklampe Skrevet 8. mai 2015 #20 Skrevet 8. mai 2015 dette virket sært...Anonymous poster hash: 9b338...13c Det kan du få lov til å synes. Men jeg synes heller det er du som er sær. Jeg er også med i denne gruppen. Du skulle gjerne kunne blitt med om du ønsket. Men jeg tror kanskje ikke det er en gruppe for deg om du synes det er demotiverende med "superslanking". Det er dette alle vi på gruppa driver med. Det funker veldig bra for meg ihvertfall. og gruppa er en del av motivasjonen. Jeg trives i gruppa, men det tror jeg ikke du ville gjort. Derfor vil jeg ikke si at vi ikke er innbydende. Det er en gruppe hvor vi alle sammen skal kunne motivere hverandre. Det hjelper lite om du blir demotivert av oss, dessverre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå