Gå til innhold

Iiiiiiissskkkaaallldd melkesjokolade

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes melkesjokolade som har ligget i kjøleskapet er ekkelt? Smaker bare fett og sukker. Må være romtemperert, gjerne litt over, for å få frem smaken

Anonymous poster hash: a3ea2...205

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Synes sjokoladen smaker best når den er litt smeltet

• Liker 4
Skrevet

Sjokolade som har godgjort seg i fryseren i en liten time er det aller beste :wow:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Enig, må være romtemperert :hjerter:

Anonymous poster hash: 16447...45d
Gjest Saxofon
Skrevet

Sjokolade skal være romtemperert ;) Finner Walter sjokoladen i kjøleskapet så blir han sinna!

• Liker 3
Skrevet

De som liker iskald sjokolade liker egentlig ikke smaken av søt melkesjokolade. Og det er jo en ærlig sak forsåvidt.

• Liker 2
Skrevet

Synes ren melkesjokolade er best når den er iskald. Elsker følelsen av tusen små biter sjokolade som smelter i munnen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker godt melkesjokolade som har ligget i kjøleskapet.

Ellers synes jeg at melkerullene smaker bedre enn melkesjokolade i plateform. Melkerullen er forøvrig like god romtemperert som kjøleskapskald.

VI har våre preferanser.

Anonymous poster hash: 32c42...208
Skrevet

Sjokoladen er best kjøleskapskald ja :icon_lol:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjokolade skal være romtemperert ja!

Kald sjokolade smaker jo ingenting.

Anonymous poster hash: 38198...411

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir fort kvalm av romtemperert sjokolade, så den må være kald rett fra kjøleskapet.

• Liker 2
Gjest Peanut
Skrevet

Melkesjokolade synes jeg er best romtemperert. Sjokolader som Milkyway derimot er best når de har ligget i fryseren litt. ^^,

Gjest Nosoul
Skrevet

Iskald melkesjokolade er umenneskelig godt :sikle:
Melkesjokolade med daim som har ligget noen timer i fryseren er nesten hakket bedre!

Skrevet

Synes ikke det smaker noe særlig av kald sjokolade... Liker den best romtemperert.

Pappa gjorde den feilen, da jeg var yngre, å legge sjokoladen min i kjøleskapet. Lur som jeg var, la jeg den på en ovn for å varme den litt (og glemte den litt...) :)

Sjokoladen min SKAL nemlig ikke være kald. ;)

Gjest Belle âme
Skrevet

Ja! Eg lar alltid sjokoladen ligge 30 sekund på ovnen på kver side før eg eter den. Best litt smelta.

Skrevet

Synes sjokolade som kommer rett fra kjøleskapet er best

Skrevet

Jeg elsker kjøleskapkald sjokolade! Men den er aller aller best helt smeltet! YUM!

Gjest Ennasus
Skrevet

Kommen ann på hvordan den skal spises det... Skal den tygges er den best iskald, men skal den suges på og smelte i munnen er romtemperert best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...