nikita Skrevet 21. august 2004 #1 Del Skrevet 21. august 2004 merket forige uke at pusen min hadde fått store (rosa) patter, og at magen var blitt noe større.. er derfor ganske så sikker på at hun er gravid. er det noen som vet hvor langt hun kan være på vei? kan det stemme med 4-5 uker? trodde egentlig at hun hadde blitt for gammel til å bli gravid jeg, siden hun har gått lenge uten p-piller uten at noe har skjedd. noen som vet i hvilken alder kattene slutter å være fruktbare? dette blir hennes 3 kull og jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litz Skrevet 21. august 2004 #2 Del Skrevet 21. august 2004 Så vidt jeg vet kan katter få unger til de dør av alderdom. Min første katt fikk sitt siste kull da hun var 15 år gammel, og katten til foreldrene mine fikk sitt siste kull da den var 17 år. Begge kattene klarte fødsel kjempefint og alle kattungene (4 i det ene kullet og 6 i det andre) var store og flotte. Begge gangene var det en glipp at de fikk kattunger, ikke alltid like enkelt å gi p-piller når katten blir bort i 3-4 uker... og går på vift istedet. :-? Vi snakket med en veterinær før vi bestemte oss for å la dem få kattungene. Vet'en mente det var større risiko forbundet med en operasjon for å fjerne ungene enn ved å la kattene føde som normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kantalopa Skrevet 22. august 2004 #3 Del Skrevet 22. august 2004 merket forige uke at pusen min hadde fått store (rosa) patter' date=' og at magen var blitt noe større.. er derfor ganske så sikker på at hun er gravid. er det noen som vet hvor langt hun kan være på vei? kan det stemme med 4-5 uker? [/quote'] Katten din høres helt klart drektig ut ja! Pattene blir som regel større og mer rosa rundt 4 ukers drektighet, så jeg synes 4-5 uker er et godt forslag. Lykke til! -Bente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå