AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Hei Jeg har veldig problemer med å finne BH som passer. Jeg har veldig små bryster, med litt tuberøs form. Vurderer å få dem fikset da det plager meg veldig. Men enn så lenge vil jeg gjerne ha tips til hvor jeg kan finne BH og eventuelt innlegg som kan passe. Push-up innlegg går ikke, da jeg har for lite til å pushe opp. Selv A-cup blir for stort og "gaper" øverst slik at man ser rett ned i den. Eneste jeg bruker nå er små spileløse topper som alle brukte i pre-tenårene. Føler seg ikke akkurat veldig feminin med det. Er forøvrig lav og slank med rumpe og lår. Ikke sylslank, så det ser jo ganske ubalansert ut. Tips? Anonymous poster hash: b46d0...afb
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Hei Jeg har veldig problemer med å finne BH som passer. Jeg har veldig små bryster, med litt tuberøs form. Vurderer å få dem fikset da det plager meg veldig. Men enn så lenge vil jeg gjerne ha tips til hvor jeg kan finne BH og eventuelt innlegg som kan passe. Push-up innlegg går ikke, da jeg har for lite til å pushe opp. Selv A-cup blir for stort og "gaper" øverst slik at man ser rett ned i den. Eneste jeg bruker nå er små spileløse topper som alle brukte i pre-tenårene. Føler seg ikke akkurat veldig feminin med det. Er forøvrig lav og slank med rumpe og lår. Ikke sylslank, så det ser jo ganske ubalansert ut. Tips? Anonymous poster hash: b46d0...afb Eneste som funker er å dra til en skikkelig undertøysbutikk, bli målt og hjulpet til å finne noe som passer akkurat deg. Anonymous poster hash: 08f33...71a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå