AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Jeg har drevet på med en mann i 2 måneder, og vi har blitt veldig glade i hverandre. Vi har tilbringt mye tid sammen i påsken, og har derfor vært sammen hele tiden i 13 dager. Nå ville han ha en pause på 4 dager noe jeg aksepterer da begge trenger litt tid alene. Men hvor ofte møtes dere? Anonymous poster hash: aaf50...346
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Jeg har drevet på med en mann i 2 måneder, og vi har blitt veldig glade i hverandre. Vi har tilbringt mye tid sammen i påsken, og har derfor vært sammen hele tiden i 13 dager. Nå ville han ha en pause på 4 dager noe jeg aksepterer da begge trenger litt tid alene. Men hvor ofte møtes dere? Anonymous poster hash: aaf50...346 Herregud, det var masse! Jeg treffer han jeg holder på med kanskje 2-3 ganger i uka. Vi har datet like lenge. Anonymous poster hash: 540fe...714
sara-ellis Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 1-2-3 ganger i uka? Jeg vet ikke med dere, men jeg har et liv utenom dating som krever sitt (familie, venner, jobb, skole, trening, egenpleie ++), så jeg har rett og slett ikke tid til mer. I mitt første seriøse forhold så lot jeg datingen gå utover disse tingene, og da det ble slutt så visste jeg ikke hvem jeg var utenom forholdet. Så det kommer jeg aldri til å gjøre igjen. 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Nå holder jeg ikke på med noen, men med han siste ble det noen ganger 3 ganger på en uke, men oftest kanskje 1 gang i uka. Vi hadde travle liv begge to. Men skal sies at jeg ikke prioriterte han nok (litt fordi jeg ikke var så interessert), og det kan nok være lurt å sette av "kvalitetstid" sammen. Hadde jeg datet noen jeg likte godt ( ) ville jeg nok prøvd å se dem en ukedag + kanskje overnatte sammen en dag i helga. Tenker at det må jo litt eskalering til for at en skal bli sammen. Men syns også det høres fornuftig ut at dere tar en liten pause, lurt å savne hverandre litt og sette enda mer pris på den andre. Anonymous poster hash: cb078...3cc
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 1-3 ganger i uken. Vi har "holdt på" i fem måneder. Det blir som regel en ukedag og/eller fra lørdag til søndag. Vi er begge introverte og har behov for egentid, samt at vi har jo liv med andre fritidsinteresser, jobb og venner/familie vi skal ha tid til. Anonymous poster hash: 742e2...848
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 13 dager i strekk wow. 2-3 ganger pr uke wow. Jeg er vant med 2-3 ganger pr måned! Men grunnen er kanskje fordi jeg alltid uvitende har vært side-chicken også.... At vi har sees så sjeldent er greit for meg, da savner jeg han mere og rekker ikke å bli lei. Men såklart ikke hyggelig de gangene jeg har funnet ut at grunnen er fordi jeg er en av mange.... Anonymous poster hash: c5f2f...cfe
Gjest Godjente Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Ca annenhver dag, han er litt ivrig . Hadde det vært opp til han , så hver dag
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #9 Skrevet 11. april 2015 Treffes i ukedager. I helgene er det ut på ny jakt i Stavanger sentrum på div vannhull for å finne noe nytt friskt emne. Anonymous poster hash: e32db...4b1
Fame Skrevet 11. april 2015 #10 Skrevet 11. april 2015 Nesten hver dag. Prøver å roe det ned litt da. Jeg er litt avhengig
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #11 Skrevet 11. april 2015 Ca en dag i uken. Av og til 2-3. I starten møttes vi mer. Men det har dabbet litt av, men begge er opptatt med jobb og slikt. Anonymous poster hash: b7915...66e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #12 Skrevet 11. april 2015 Kanskje litt off topic, men hvis dere har drevet på i to måneder, blitt glade i hverandre og tilbragt hele påsken sammen - hvorfor har dere ikke definert dere som kjærester ennå? Jeg tror det er mye lettere å finne ut av hvor mye tid man skal bruke på hverandre når man har tatt steget og blitt et ordentlig par. Ellers befinner man seg jo fremdeles i en slags "datefase" hvor man ikke vet 100% hvor landet ligger og tolker den andres signaler hele tiden. Anonymous poster hash: 999c0...a06
Fame Skrevet 11. april 2015 #13 Skrevet 11. april 2015 Kanskje litt off topic, men hvis dere har drevet på i to måneder, blitt glade i hverandre og tilbragt hele påsken sammen - hvorfor har dere ikke definert dere som kjærester ennå? Jeg tror det er mye lettere å finne ut av hvor mye tid man skal bruke på hverandre når man har tatt steget og blitt et ordentlig par. Ellers befinner man seg jo fremdeles i en slags "datefase" hvor man ikke vet 100% hvor landet ligger og tolker den andres signaler hele tiden. Anonymous poster hash: 999c0...a06 Noen bruker lenger tid enn andre. Jeg har holdt på med min i et halvt år og vi er fortsatt ikke offisielle kjærester enda. Mest fordi han er en type som bruker lenger tid på sånt og liker å finne ut at det er helt rett først. 1
Gjest Godjente Skrevet 11. april 2015 #14 Skrevet 11. april 2015 Kanskje litt off topic, men hvis dere har drevet på i to måneder, blitt glade i hverandre og tilbragt hele påsken sammen - hvorfor har dere ikke definert dere som kjærester ennå? Jeg tror det er mye lettere å finne ut av hvor mye tid man skal bruke på hverandre når man har tatt steget og blitt et ordentlig par. Ellers befinner man seg jo fremdeles i en slags "datefase" hvor man ikke vet 100% hvor landet ligger og tolker den andres signaler hele tiden. Anonymous poster hash: 999c0...a06 Her er det jeg som stopper litt opp, vil være singel litt til og vil vente med noe seriøst
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #15 Skrevet 11. april 2015 Vi har møtt hverandre siden november og er ikke kjærester. Treffes hjemme hos hverandre stort sett en gang i uka. Fredag eller lørdag med overnatting og lang frokost dagen etter hvis det passer. Anonymous poster hash: c5bcf...98d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #16 Skrevet 11. april 2015 Vi er sammen hver dag. Anonymous poster hash: ebefc...2f7
Gjest Honeyblossom Skrevet 12. april 2015 #17 Skrevet 12. april 2015 (endret) Har holdt på med en i ca 2mnd og vi ser hverandre typ 1 gang i uka. Noen ganger kan det til og med gå to uker mellom hver gang vi treffes. Endret 12. april 2015 av Honeyblossom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå