Dyr Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Hei, kjøpte en pakke med druer fra Bendit i går og de har lugget i kjøleskapet i natt. Når jeg skulle spise de på morran var de myke og "klumpete"! Lurer på om jeg skal skrive et klagebrev til Bendit? Finner ikke epostadresse noen steder!! Hva skal jeg så skrive i klagebrevet?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Klumpete? Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Var det brune flekker/mugg på dem? Druer blir fort dårlige dessverre. Selv om jeg sjekker nøye før jeg kjøper er det fort gjort å ta med seg en pakke med dårlige duer godt gjemt i midten, som ikke oppdages før man er vel hjemme. Savner den tida da druer ble solgt i løsvekt. Anonymous poster hash: 746d5...eb9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 http://www.bama.no/eway/no/spor-oss/si-din-mening/index.aspx Her kan du si din mening på nett. Bendit er en del av Bama. Anonymous poster hash: 746d5...eb9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Siden det først snakkes om druer Hva er egentlig grunnen fiecatvdruer ikke selges i løsvekt lenger? Anonymous poster hash: 8cd8e...ae2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Ta kontakt med butikken der du kjøpte de. Anonymous poster hash: 63010...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå