Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper det snart blir virkelig. Men jeg drømte i natt at jeg fikk en positiv test. Det var så virkelig.

Krysser fingrene for at spiren snart sitter hos oss alle!! :gravid:

Hvordan går det med dere andre? Har dere prøvd lenge?

Anonymous poster hash: ed1de...71e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det snart blir virkelig. Men jeg drømte i natt at jeg fikk en positiv test. Det var så virkelig.

Krysser fingrene for at spiren snart sitter hos oss alle!! :gravid:

Hvordan går det med dere andre? Har dere prøvd lenge?

Hadde samme drømmen i natt, beste følesen i verden, så ble såå skuffa da jeg våkna...

er i pp23 nå... håper håper denne mnd! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme drømmen i natt, beste følesen i verden, så ble såå skuffa da jeg våkna...

er i pp23 nå... håper håper denne mnd! :)

Håper drømmene våre stemmer :)

Får du hjelp? Jeg er ferdig med dobbelpergo denne mnd. Venter og håper på el.

Skrevet

Håper drømmene våre stemmer :)

Får du hjelp? Jeg er ferdig med dobbelpergo denne mnd. Venter og håper på el.

Håper på det ja! :) prøvd lenge?

Ja, hadde vist tette eggledere, men nå er de blåst opp, første pergokur nå. Så alt skal jo være bra nå da! :)

Hadde el for en liten stund siden, så om 4 dager nå så vet jeg mer... laaaaange dager det her ;)

Har jo ett lite håp da.. har jo en del symtomper, men kan jo bare være bivirking av pergon... spendt!!!

Skrevet

PP9 her. Sendte henvisning til utredning i går. Det er ca 3 - 4 mnd ventetid hos gyn. Spennende tider. Blir mer og mer engstelig for at det ikke skal gå på naturmåten.

Har drømt om positiv test flere ganger :) sååå kjipt å våkne og innse at magen er helt tom.

AnonymBruker
Skrevet

Håper på det ja! :) prøvd lenge?

Ja, hadde vist tette eggledere, men nå er de blåst opp, første pergokur nå. Så alt skal jo være bra nå da! :)

Hadde el for en liten stund siden, så om 4 dager nå så vet jeg mer... laaaaange dager det her ;)

Har jo ett lite håp da.. har jo en del symtomper, men kan jo bare være bivirking av pergon... spendt!!!

Vi har hatt en prøvepause. Hvis det ikke går denne gangen, vet jeg ikke hva vi gjør. Prøverør kanskje? :o Men har et håp :)

Åååå jeg er så spent på dine vegne. Krysser alt jeg har.

AnonymBruker
Skrevet

PP9 her. Sendte henvisning til utredning i går. Det er ca 3 - 4 mnd ventetid hos gyn. Spennende tider. Blir mer og mer engstelig for at det ikke skal gå på naturmåten.

Har drømt om positiv test flere ganger :) sååå kjipt å våkne og innse at magen er helt tom.

Kjedelig med disse drømmene. Men det blir vel nesten en drøm å få positiv test. Kjenner jeg er litt nervøs. Skal om noen få dager begynne å teste etter el.

AnonymBruker
Skrevet

Er i 5 PP, men har veldig lange sykluser så har holdt på en stund. Pergo er neste :) Lykke til til dere også :)

Anonymous poster hash: 36111...c3e
Skrevet

Vi har hatt en prøvepause. Hvis det ikke går denne gangen, vet jeg ikke hva vi gjør. Prøverør kanskje? :o Men har et håp :)

Åååå jeg er så spent på dine vegne. Krysser alt jeg har.

Ja håp på man ha! Får håpe vi er sanndrømte ;)

her blir det å prøverrør hvis det ikke har gått nå i vår.. håpe på å slippe da!

Skrevet

Drømmen min er ikke positiv test, men å få spiren til å sitte frem til termin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drømmen min er ikke positiv test, men å få spiren til å sitte frem til termin.

:hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...