Gå til innhold

Drittbleie og våtservietter i trappa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner jobber på et kjøpesenter, og har ved flere anledninger kunnet fortelle om funn av BÆSJEBLEIER og brukte våtservietter liggende rett i trappa på senteret. Der folk skal gå. Altså, det er 5 gratis stellerom å benytte seg av. Og antakeligvis 5 ganger så mange søppelkasser å benytte seg av. Og så er det noen som skifter bleie på ungen, og hiver bleia og våtserviettene i trappa? Hva FEILER DET sånne folk egentlig, er det mulig å bli mer egoistisk og vulgær?

Anonymous poster hash: 5c77a...235

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal du trolle så finn nå i det minste et tema som ikke er oppbrukt da

Anonymous poster hash: 713d4...ceb
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal du trolle så finn nå i det minste et tema som ikke er oppbrukt da Anonymous poster hash: 713d4...ceb

Det er sant... Skal du spore av, så gjør det på et annet forum!!

AnonymBruker
Skrevet

Du vet jo hva salgs folk som gjør dette. Der de kommer fra flyter jo søppel og dritt ute i gata. De tror det er normalt.

Anonymous poster hash: ea234...c0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk funnet bæsjebleier på enda verre plasser. Under skap rett ved siden av søppelbøtta og (nei, jeg tuller ikke) inni et lysarmatur!

Heldigvis var det kun én gang det dukket opp ei bleie der, men én gang er mer enn nok etter min mening.

Anonymous poster hash: e8fc3...2aa
AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo så enkelt å bare kaste den i søppelbøtta!

AnonymBruker
Skrevet

Du vet jo hva salgs folk som gjør dette. Der de kommer fra flyter jo søppel og dritt ute i gata. De tror det er normalt.

Anonymous poster hash: ea234...c0d

Etter min mening så kvalifiserer oslo seg i den kategorien du nevner. Ungdommene her er kjent for å være late. Er det en søppelkasse i nærheten så syns dem at det er langt å gå og kaster søpla rett på bakken. Jeg har sett de norske gjøre det samme så selvfølgelig trenger du å ta andre under samme kam.

Anonymous poster hash: bd1ea...910

• Liker 1
Skrevet

Skal du trolle så finn nå i det minste et tema som ikke er oppbrukt da

Anonymous poster hash: 713d4...ceb

For det å rope "troll" er ikke oppbrukt i det hele tatt?

Selv fant jeg avføring på veggen på jobben min her om dagen, hurra! Folk er ekle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...