AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Jeg er 28 år, men ser ut som jeg er maks 17. Jeg vet at det sikkert er stas for meg når jeg blir eldre at jeg er 50 og kanskje ser ut som jeg er 40, men.. Akkurat nå er det litt slitsomt.. Jeg er veldig spinkel og tynn av natur, har omtrent ikke hofter/lår eller pupper. Hvordan kan jeg kle meg for å ikke se ut som jeg har kroppen til et barn?:/ Jeg syntes det er vanskelig å bli tatt seriøst i ulike sammenhenger fordi folk tenker at jeg er så "ung og dum". Kler meg stort sett i nøytrale farger. Anonymous poster hash: 26080...0e5
Gjest Nanne70 Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Hvilken type klær liker du, da? Jeg tenker i utgangspunktet at en "voksen" klassisk stil med skjortebluser og blazere/dressjakker kan hjelpe, men det kommer jo an på om du kan tenke deg å kle deg slik.
funginger Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Få litt inspirasjon fra Kate Moss ellerno? 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Sminker du deg noe særlig? Hvordan er kroppsholdningen din/væremåten din når du er ute blant folk? Hvordan er håret ditt? Er det i en frisyre, eller er det "bare rett ned". Det er ikke bare klær som har noe å si for hvor gamle folk tror man er. Anonymous poster hash: 281ce...035
julie90 Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Gå for klassiske klær med fine snitt. Innsving i topper, jakker og gensre. Skjørt, kjoler og bluser er en slager. Først må du danne en basisgarderobe som inneholder alt du trenger som skikkelige jeans, bluser, gensre, skjørt, et par topper og fine jakker. Bruk smykker og støvletter. Pass på å kjøpe klær av skikkelig kvalitet, sjekk stoff, knapper og sømmer når du handler Det er litt vanskelig å komme med råd, da jeg ikke vet hva du har fra før? Og ikke vet hvordan du kler deg når du kler deg "barnslig". Som sagt over her, skaff deg en fin frisyre også Trenger ikke være "damefrisyre", mne bare få en fasong på håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå