Gå til innhold

startsiden forandrer seg hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt startsiden.no som startside siden jeg kjøpte meg pc. Men nå kommer det hele tiden opp en annen; searchcentral.cc

Jeg forandrer det gang på gang, men likevel kommer den tilbake. Hva kan være årsaken til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok lastet ned noe eller vært inne på en side og fått denne startsiden.

Last ned Ad-aware, se etter ukjente programmer under "Legg til/fjern programmer" og slett midlertidige internettfiler og cookies.

Skrevet

AD-aware kan fåes her:

http://www.lavasoftusa.com/support/download/

Når du skal kjøre AD-aware så bare trykk "Start". Når Ad-aware er ferdig med å scanne maskinen din haker du av i alle boksene/firkantene på venstre side og trykker deretter continue/fortsett. Deretter får du spørsmålet "Delete selection" (Fjern valgte) og svarer Yes/Ja.

Da får du fjernet all spyware og lignende (Og startsideproblemet ditt).

Lykke til. :wink:

Skrevet

Husk tilslutt å gå inn og legge inn startsiden.no som din startside igjen etterpå.

Gjest Den utstødte
Skrevet
haker du av i alle boksene/firkantene på venstre side og trykker deretter continue/fortsett. Deretter får du spørsmålet "Delete selection" (Fjern valgte) og svarer Yes/Ja.

Høyreklikk på øverste firkant og velg "select all" Du kan med fordel tømme karantenen også en gang i blandt.

http://www.hjelperdeg.net/sikkerhet/spywar...aware/index.php

Her kan du lære innstillinger.

Tips #2. Internett-Verktøy-alternativer-avansert- 4-5 linjer under hengelåsen haker du av "Tøm midlertidige internettfiler når browseren lukkes"

Gjest Den utstødte
Skrevet

Gå til "søk" og skriv inn navnet på startsiden, og slett derfra hvis du ikke finner den under "Alle programmer" eller "Fjern/legg til progr."

Kom med tilbakemelding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...