Gjest leiat Skrevet 21. august 2004 #1 Skrevet 21. august 2004 Har brukt startsiden.no som startside siden jeg kjøpte meg pc. Men nå kommer det hele tiden opp en annen; searchcentral.cc Jeg forandrer det gang på gang, men likevel kommer den tilbake. Hva kan være årsaken til dette?
Gjest Lea Skrevet 21. august 2004 #2 Skrevet 21. august 2004 Du har nok lastet ned noe eller vært inne på en side og fått denne startsiden. Last ned Ad-aware, se etter ukjente programmer under "Legg til/fjern programmer" og slett midlertidige internettfiler og cookies.
kjellebassen Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 AD-aware kan fåes her: http://www.lavasoftusa.com/support/download/ Når du skal kjøre AD-aware så bare trykk "Start". Når Ad-aware er ferdig med å scanne maskinen din haker du av i alle boksene/firkantene på venstre side og trykker deretter continue/fortsett. Deretter får du spørsmålet "Delete selection" (Fjern valgte) og svarer Yes/Ja. Da får du fjernet all spyware og lignende (Og startsideproblemet ditt). Lykke til.
kjellebassen Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 Husk tilslutt å gå inn og legge inn startsiden.no som din startside igjen etterpå.
Gjest Den utstødte Skrevet 21. august 2004 #5 Skrevet 21. august 2004 haker du av i alle boksene/firkantene på venstre side og trykker deretter continue/fortsett. Deretter får du spørsmålet "Delete selection" (Fjern valgte) og svarer Yes/Ja. Høyreklikk på øverste firkant og velg "select all" Du kan med fordel tømme karantenen også en gang i blandt. http://www.hjelperdeg.net/sikkerhet/spywar...aware/index.php Her kan du lære innstillinger. Tips #2. Internett-Verktøy-alternativer-avansert- 4-5 linjer under hengelåsen haker du av "Tøm midlertidige internettfiler når browseren lukkes"
Gjest Den utstødte Skrevet 21. august 2004 #6 Skrevet 21. august 2004 Gå til "søk" og skriv inn navnet på startsiden, og slett derfra hvis du ikke finner den under "Alle programmer" eller "Fjern/legg til progr." Kom med tilbakemelding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå