Gå til innhold

Hvordan fjerne støv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leiligheten min er full av støv, men jeg har ikke utstyret som trengs for å rengjøre. Hvordan rengjør dere? Kun støvsuger?

Anonymous poster hash: e3378...478
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke utstyret? Har du støvsuger er jo det supert! Hvis ikke har du vel en klut og litt vann? Hvis du mangler klut har du kanskje papir? :) Veldig lite som trengs for å fjerne støv! Er det på gulvet kan du bruke støvsuger, kost, klut, papir++

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke utstyret? Har du støvsuger er jo det supert!

Så det holder med støvsuger? Hva med mikroklut?

Skrevet

Så det holder med støvsuger? Hva med mikroklut?

Hvis du ikke har noe annet, så holder det med støvsuger.. Det aller beste er vel å vaske alle overflater med mikroklut og såpe, så støvsuge gulvet for så å vaske gulvet, men det er ikke nødvendig hvis du ikke har så mye greier å vaske med :)

Skrevet

Jeg bruker en sånn liten børste-ting foran på støvsugeren. Funker supert det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en sånn liten børste-ting foran på støvsugeren. Funker supert det.

Hmm, hvor har de sånn?

Skrevet

Hmm, hvor har de sånn?

Det fulgte med støvsugeren i sin tid, men det går sikkert an å få tak i noe tilsvarende på Clas Olson eller Elkjøp eller noe sånt.

Skrevet

Hvilken som helst klut duger til støvtørk, jeg bruker microfiber uten vann og med grønnsåpevann noen ganger i året.

AnonymBruker
Skrevet

En tør mikrofiberklut er fantastisk til å tørke støv med. Men det er stor forskjell på de forskjellige klutene, synes jeg. Husker ikke hvor jeg kjøpte den jeg er mest fornyød med... Ellers er støvsugeren en god midlertidig løsning. Synes selv at en god mikrofiberklut fungerer best på støvete overflater

Anonymous poster hash: 3b18c...b03

AnonymBruker
Skrevet

Har du tørrmopper kan jo de også brukes til støvtørking. Bruker å dra over både vegger og tak med tørrmoppen jeg, blir myyyye støv her i byen.

Anonymous poster hash: 9ee4b...61c
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har noe annet, så holder det med støvsuger.. Det aller beste er vel å vaske alle overflater med mikroklut og såpe, så støvsuge gulvet for så å vaske gulvet, men det er ikke nødvendig hvis du ikke har så mye greier å vaske med :)

Man bruker ikke såpe på mikrofiber. Mikrofiber funker veldig bra med kun vann. Men tørr klut går også bra, særlig på masse støv.

Anonymous poster hash: df760...1f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...