AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 farter du mye fra den ene avtalen til den andre? Eller er du mye for deg selv? Frivillig eller ufrivillig? Jeg får mye kommentarer på at jeg må komme meg ut mer. Møte folk oftere, få flere venner ect. Tingen er bare det at jeg trives i mitt eget selskap og har ikke behov for å være kjempesosial utenfor jobb. Men dette er tydeligvis galt i andres øyne. Og jeg må jo være deprimert eller noe har jeg fått høre... Jeg er ikke deprimert og tar gjerne imot besøk, jeg har bare ikke så stort behov for å dra noen plass. Det hender jeg føler meg supersosial og er med på mye en periode og så dabber det av igjen. Anonymous poster hash: a2f82...632 1
skreppamedleppa Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Jeg er som deg. Har gode venner og har det super kjekt med de, men det er noe helt eget ved aleintid. Kjenner jeg blir sliten og lei av å være med folk (uansett hvor gode disse menneskene er eller hvor gøy jeg har det med de). Jeg hører folk prate overentusiastisk om påsken de har vært på hyttetur med både kjæreste, svigermødre og svigerbrødre og 3 søstre og 2 foreldre, samt 3 hunder og nesten 4 papegøyer og de har hatt det "såååå koselig" Fri og bevare meg vel, jeg hadde gravd meg ned i tide hadde det vært meg. Jeg har en jobb hvor jeg møter folk hele tiden, å da fly fra det ene til det andre på fritiden bare tanken gjør meg svimmel. Det hender jeg gjør som deg, er veldig sosial en liten periode, men så må jeg ha "fri".
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Jeg har en fysisk utmattende jobb og bor et stykke utenfor byen, når jeg kommer hjem har jeg ikke noe annet enn trening,middag og avslapping på planen. Jeg har begynt å bli litt mer sosial i det siste, men jeg er såkalt introvert og trenger tid alene for å høste energi. Heldigvis digger jeg å være alene. Driter i hva andre måtte mene om det også.Anonymous poster hash: 6ea82...6d6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Er ikke sosial omtrent, vil ikke. Noen ganger vil jeg, men siden jeg omtrent aldri vil, har vennegruppa minsket dramatisk De hadde dumpe-maraton for litt siden Ble vettskremt da en bekjent under maratonet spurte om jeg ville bli med på ferie. Ja, sa jeg og ble med. Dumpe-maratonet er delvis over
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Sjelden sosial fordi jeg trives aller best i mitt eget selskap. Jeg holder kontakt med venner, men har ikke behov for å møtes mer enn et par ganger i året. Er ikke ensom, og har godtatt at det ikke er noe galt med meg bare fordi jeg ikke er ekstrovert og supersosial. Folk er forskjellige Anonymous poster hash: 335a6...011 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Jeg har svært sjelden mye på planen, og unngår to sosiale happeninger/avtaler per dag om jeg kan det. En pleier som regel å være nok. Jeg trives godt i mitt eget selskap, og elsker å kunne høre på stillheten når jeg kan det. Jeg har tre gode venner, inkludert min søster, som jeg kan stole på og som jeg møter av og til. Søsteren min møter jeg naturlig nok oftere enn de andre. Bedre med en fugl i hånden enn ti på taket. Anonymous poster hash: af9c1...98a
Gjest Jean Valjean Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Jeg er så sosial jeg ønsker å være.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #8 Skrevet 13. april 2015 3-4 ganger i uka. Har nok aldri en helg hvor jeg ikke har en avtale eller tre. Men er i begynnelsen av 20-årene og singel, så da blir det jo en del. Anonymous poster hash: a005b...f75
Twix1010 Skrevet 13. april 2015 #9 Skrevet 13. april 2015 er ikke så veldig sosial, på skolen er jeg mer sosial men er ikke den typen som snakker mest. på fritiden er jeg ofte alene og trives godt i mitt eget selskap. men treffer en vennegjeng noen ganger i måneden til spillkveld
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #10 Skrevet 13. april 2015 Jeg var på kafe med venninnen min i august. Anonymous poster hash: f2b35...a03 3
AmandaVI Skrevet 13. april 2015 #11 Skrevet 13. april 2015 Ikke stort - utenom avtaler som lege og frisør og slikt holder jeg meg for meg selv. Jeg har aldri vært typen til å ha mange venner, men jeg er ofte å fine på steder der man kan være alene og sammen med andre på samme tid; kafeen og biblioteket for eksempel. Tanten min og jeg er veldig like sånn. Hun kan for eksempel ta en dusj mens jeg løser kryssord, så vi er mye sammen, relativt sett.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #12 Skrevet 14. april 2015 Jeg er introvert. Jeg orker ikke være sosial så mye, jeg blir så sliten av det. I tillegg trives jeg best i eget selskap. I ukedagene er jeg stort sett bare sosial på trening (3 dager i uken, og da er det bare litt småprating før og etter treningen), og med kjæresten en dag i uken. I helgene er jeg som regel sosial minst en av dagene. Men jeg orker ikke flere sosiale ting på én dag. Jeg kan f.eks ikke treffe en venn om formiddagen og en annen om ettermiddagen. Det blir for drøyt Anonymous poster hash: cbb8f...aee 2
Gjest Gjest_KnightOwl Skrevet 14. april 2015 #13 Skrevet 14. april 2015 Introvert og sikkert usosial. Er den som alltid sitter i en sofa uten å mingle på fester. Har noen gode venner, men vil heller ha noen få gode venner enn mange jeg ikke kjenner like godt. De vennene jeg har treffer jeg ganske ofte. Men hater å tekste og ringe.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #14 Skrevet 14. april 2015 Sikkert ikke så veldig i manges øyne. Jeg omgås folk hele arbeidstiden så når jeg kommer hjem sent på ettermiddagen synes jeg det er skjønt å være litt alene. Anonymous poster hash: 9b621...c6c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #15 Skrevet 14. april 2015 Jeg er helt totalt usosial! Liker best å surre for meg selv og gjøre det jeg har lyst til.Anonymous poster hash: 39f4b...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå