Gå til innhold

Nettopp gjort det slutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp gjort det slutt med kjæresten og nå har jeg voldsom trang til å ta kontakt og spørre hva han gjør, lurer hele tida på hvordan han har det og hva han gjør, om han er ute eller bare sitter inne..

hvordan kaster man fra seg de tankene? :(

Anonymous poster hash: 4cea5...383
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Logg deg på tinder og se om han er der.

Anonymous poster hash: b5982...ba6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp gjort det slutt med kjæresten og nå har jeg voldsom trang til å ta kontakt og spørre hva han gjør, lurer hele tida på hvordan han har det og hva han gjør, om han er ute eller bare sitter inne..

Sånn gjorde eksen min også, kontaktet meg hele tiden for å høre hvordan det gikk, hva jeg gjorde, om jeg hadde truffet noen nye osv. Hvorfor lurer dere damer på dette?

Anonymous poster hash: 3f5eb...d0f

AnonymBruker
Skrevet

Spis bacon. Bacon fikser alle problemer.

Anonymous poster hash: 94e46...545
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sånn gjorde eksen min også, kontaktet meg hele tiden for å høre hvordan det gikk, hva jeg gjorde, om jeg hadde truffet noen nye osv. Hvorfor lurer dere damer på dette?

Jeg har ikke planer om å kontakte han men tanken er så plagsom. jeg vet ikke hvorfor vi lurer på det, jeg føler han fremdeles er min og jeg er hans, det tar vel litt tid før den følelsen forsvinner...

Spis bacon. Bacon fikser alle problemer.

Jeg har bacon i fryseren.. burde jeg tine denne og ha til middag i morgen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke planer om å kontakte han men tanken er så plagsom. jeg vet ikke hvorfor vi lurer på det, jeg føler han fremdeles er min og jeg er hans, det tar vel litt tid før den følelsen forsvinner...

Hvorfor dumpet du han da? :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bacon i fryseren.. burde jeg tine denne og ha til middag i morgen?

Absolutt :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Bacon er meget sunt og godt, men om det hjelper på kjærlighetssorgen... tvilsomt?

AnonymBruker
Skrevet

Det er såklart rart når man har gjort det slutt, plutselig skal man forholde seg helt annerledes til en person som man tidligere kunne sende meldinger til hver gang det var noe, og ofte visste hva drev med o.l.

Tror bare du må prøve å holde deg opptatt med andre ting, og tenke at han ikke driver med noe spesielt. Er som regel bare dumt å begynne å kontakte og grave. Han er sikkert lei seg nå, og trenger tid uten deg.

Med mindre dere hadde planer om å være venner, da er jo vennskapelig kontakt noe annet.

Anonymous poster hash: be361...a94

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...