AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Tenkte å prøve litt Tinder. Men bør jeg skrive høyden der når jeg er 167? Min erfaring er at høyde er noe som kvinner gjerne SIER de er opptatt av ("høy og mørk" osv), men når de først møter en de liker så driter de i det. Så da tenker jeg at det kanskje er dumt av meg å "skremme vekk" halve Tinder ved å la høyden bli det første de får vite? Anonymous poster hash: 3bec7...06f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Tinder er så jæææææææææævla kleint. Sorry, bro, men det er det :D Anonymous poster hash: 009d4...deb 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Synes ikke det er noe en skal behøve å skrive Anonymous poster hash: 0752e...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Høyde er ikke så viktig, men du kan skrive ned penis størrelsen. Det er litt mer relevant. Anonymous poster hash: 009d4...deb 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Tinder er så jæææææææææævla kleint. Sorry, bro, men det er det :D Anonymous poster hash: 009d4...deb Henger kanskje litt etter. Hvilken app er det som gjelder i 2015 da? Anonymous poster hash: 3bec7...06f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Henger kanskje litt etter. Hvilken app er det som gjelder i 2015 da? Anonymous poster hash: 3bec7...06f Appen heter "Virkeligheten". Anonymous poster hash: 009d4...deb
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Høyde er ikke så viktig, men du kan skrive ned penis størrelsen. Det er litt mer relevant. Anonymous poster hash: 009d4...deb Faktisk godt poeng Anonymous poster hash: 3bec7...06f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Appen heter "Virkeligheten". Anonymous poster hash: 009d4...deb Det er ganske primitivt å belage seg på å sjekke opp damer på Rimi (som sannsynligvis er opptatt) i en tidsalder som gjør det mulig å sjekke opp dusinvis av single damer i løpet av en ettermiddag mens man sitter og soler seg hjemme på balkongen. Internett gjør alt mer effektivt, å møte damer er intet unntak. Anonymous poster hash: 3bec7...06f 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 Tinder er så jæææææææææævla kleint. Sorry, bro, men det er det :D Anonymous poster hash: 009d4...deb En som ikke får seg noe på Tinder? Anonymous poster hash: e782f...eb6 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Appen heter "Virkeligheten".Anonymous poster hash: 009d4...deb Jeg prøvde denne appen. Men jenta dytta meg bare bort da jeg tok pekefingeren og sveipet henne på panna. Fikk ikke match der heller. Drittapp.Anonymous poster hash: adbf7...d10 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #11 Skrevet 9. april 2015 Siden du er såpass lav, så hadde jeg droppa å nevne høyden. Personlig Xer jeg gutter som er lavere enn meg på tinder - som da har skrevet høyden sin. For min del hadde det vært en dealbreaker etter at vi hadde møttes også, men det er fordi jeg er over 10 cm høyere enn deg, men alle jentene er gjerne ikke så høye som meg uansett Anonymous poster hash: 56b48...b4e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #12 Skrevet 9. april 2015 Synes det er så kleint å skrive høyden sin. Dersom en gutt har skrevet høyden sin, trekker det automatisk litt ned, kun fordi det er kleint (selv om han har en fin høyde). Blir som om jenter skulle skrevet BH-størrelsen. k l e i n t Anonymous poster hash: d694b...0cc 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #13 Skrevet 9. april 2015 Synes det er så kleint å skrive høyden sin. Dersom en gutt har skrevet høyden sin, trekker det automatisk litt ned, kun fordi det er kleint (selv om han har en fin høyde). Blir som om jenter skulle skrevet BH-størrelsen. k l e i n t Anonymous poster hash: d694b...0cc Høyde er nok mye viktigere for kvinner enn bryststørrelse er for menn. Anonymous poster hash: e16be...ba3 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #14 Skrevet 9. april 2015 Synes det er så kleint å skrive høyden sin. Dersom en gutt har skrevet høyden sin, trekker det automatisk litt ned, kun fordi det er kleint (selv om han har en fin høyde). Blir som om jenter skulle skrevet BH-størrelsen. k l e i n t Anonymous poster hash: d694b...0cc Jeg setter pris på at gutter skriver høyden sin, for det er noe jeg faktisk lurer på og driver å bedømmer utifra bildene til folk. Greit å slippe det arbeidet "han så veldig lav ut i forhold til vennene, X" Anonymous poster hash: 56b48...b4e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #15 Skrevet 9. april 2015 Jeg setter pris på at gutter skriver høyden sin, for det er noe jeg faktisk lurer på og driver å bedømmer utifra bildene til folk. Greit å slippe det arbeidet "han så veldig lav ut i forhold til vennene, X" Anonymous poster hash: 56b48...b4e Det er det jeg alltid har sagt. Damer er mer overfladiske enn menn. Anonymous poster hash: e16be...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #16 Skrevet 9. april 2015 Er det en dealbreaker for deg at jenta er høyere? Hvis ikke, la være å skriv høyden din. Jeg er 4 cm høyere enn deg, men kunne ikke brydd meg mindre, så fremt du ikke er veldig tynn, da blir jeg kanskje litt "stor" i forhold. Men jeg hadde nok møtt deg uansett hvis vi hadde en god tone, alltid vært å se en person i virkeligheten og. Får faktisk en god del spørsmål fra gutter på Tinder om min høyde og det syns jeg er veldig rart når de selv har skrevet at de er over 180. Det er jo en sjanse for at jeg er høyere enn dem, men sannsynligvis ikke, og hadde jeg vært over 185 hadde det vel vært ganske tydelig på bildene. Jeg syns det virker som at gutter er mer opptatt av dette enn jenter. Anonymous poster hash: 0b473...b50 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #17 Skrevet 9. april 2015 Jeg setter pris på at gutter skriver høyden sin, for det er noe jeg faktisk lurer på og driver å bedømmer utifra bildene til folk. Greit å slippe det arbeidet "han så veldig lav ut i forhold til vennene, X" Anonymous poster hash: 56b48...b4e Hvorfor er det så viktig for deg? Dårlig selvtillit? Anonymous poster hash: 2bf1c...131
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #19 Skrevet 9. april 2015 Er det en dealbreaker for deg at jenta er høyere? Hvis ikke, la være å skriv høyden din. Nei. Var sammen med en som var 6-7 cm høyere en gang. Anonymous poster hash: 3bec7...06f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #20 Skrevet 15. april 2015 Nei, men ville nok nevnt det før en eventuell date. Jeg fikk match med en ok+ kar fra tinder. Møtte tilfeldigvis på han på togstasjona her om dagen, og kvapp over høyden hans. Han var 165. Hadde fått for meg at han var ganske høy. Jeg personlig liker best høye gutter, så det trakk veldig ned. Høres overfladisk ut, men spiller faktisk en stor rolle for enkelte, og jeg er en av dem. Anonymous poster hash: 4d6a1...903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå