Catia Skrevet 21. august 2004 #1 Skrevet 21. august 2004 Jeg tenker : Fri til meg da!! Ahh... må jeg vente i hundre år?!?!
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #2 Skrevet 21. august 2004 Jeg tenker ganske mye på barn, på at jeg ønsker meg en baby, og lurer på hva han tenker om det -men har ikke delt tankene med han enda...
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 Jeg tenker: Hva er det med meg som er grunnen til at du ikke synes det er så viktig å bli gift med meg selv om du tidligere har gitt uttrykk for at du håpet å bli gift.....
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 At jeg er rimelig forbanna fordi han tror at skittent tøy blir rent av seg selv og bare spaserer inn i klesskapet hans :evil: Og her snakker vi om en husholdning på 5-6 personer. Argumentasjonen hans tidligere var at jeg bare var sykemeldt mens han jobbet. Fra mandag av er vi likestilte når det gjelder aktivitet utenfor huset så..... Jeg flyttet ikke sammen med ham for å bli hushjelp!
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2004 #5 Skrevet 21. august 2004 Glemte å si at i dag har jeg vasket 6-7 maskiner, hengt opp og hivd inn i tørketrommelen, lagt sammen tørt tøy, fordelt på 6 personer og tråkket tre etasjer opp og ned og lagt rent tøy inn på de respektive rom/klesskap.
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #6 Skrevet 21. august 2004 At jeg vil sove nå istedet for å kjøre mange mil for å hente han på flyplassen i natt. Gleder meg kjempemasse til han kommer tilbake fra ferie. Gleder meg til å dele seng med han i natt. Være sammen med han i morgen. Er bare så sinnsykt trøtt.
Naima Skrevet 22. august 2004 #7 Skrevet 22. august 2004 HVorfor er det en uskrevet regel som sier at det er jeg som skal stå opp hver morning med jentungen og han kan snorke videre hele uken??? Hvorfor kan han ikke ta med seg skittene sokker ut på bade om morningen når han står opp. Prøver han å se hvor lenge de ligger før jeg tar dem ut for det irriterer meg så jeg utvikler magesår.... hvorfor er det sånn at etter han har vert på badet så vokser det hår på vasken og speilet har fått tannkremsyken???
Gjest Anki Skrevet 22. august 2004 #8 Skrevet 22. august 2004 Er ganske flink til å si det jeg tenker jeg, men det blir noen ganger fort glemt... Hvis vi sitter og leser hver vår avis, skal han ALLTID lese høyt til meg fra sin. Driver meg til vanvidd, får jo ikke lest noenting! Det bråker vanvittig når han blåser nesen, da mener jeg skikkelig trompet bråk. Og når han er allergisk, så blir det en del blåsing, holder på å bli gal noen ganger. Men han kan jo ikke noe for det stakkars! Lurer på hvorfor det alltid er jeg som må si til ungene hans at de skal sitte fint ved bordet og ikke spise med fingrene, at de må vaske hendene etter å ha vært på do, at de må trekke NED i do, at de skal henge opp jakke og ikke gå inn med sko osv.
Aelwyn Skrevet 22. august 2004 #9 Skrevet 22. august 2004 Jeg sitter og gremmer meg over at han fremdeles sover og at han enda ikke har stått opp med sønnen sin. (Han er 17mnd...)
Catia Skrevet 22. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2004 Glemte å si at i dag har jeg vasket 6-7 maskiner' date=' hengt opp og hivd inn i tørketrommelen, lagt sammen tørt tøy, fordelt på 6 personer og tråkket tre etasjer opp og ned og lagt rent tøy inn på de respektive rom/klesskap.[/quote'] Ufff...... La ham vaske klea sine sjøøøl
Gjest gjesta Skrevet 22. august 2004 #11 Skrevet 22. august 2004 Har prøvd på det og, men det er nok han som har minst skittentøy her i huset så.... Og det funket ikke i det hele tatt. Da vasker han til slutt en maskin, hiver noe inn i tørketrommelen og der ble det liggende!
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #12 Skrevet 22. august 2004 Hvorfor får og sender han mange meldinger hele dagen og kvelden og av og til natta uten å fortelle meg hvem det er fra/til.
Shagya Skrevet 22. august 2004 #13 Skrevet 22. august 2004 At jeg ikke syns tilværelsen som nordsjøenke er spesielt OK.
Gjest Fighter Skrevet 22. august 2004 #14 Skrevet 22. august 2004 At han må forte seg for vi skal dra snart.
Nigella Skrevet 22. august 2004 #15 Skrevet 22. august 2004 Hvordan er det mulig å være så blottet for ordenssans?
Wayah Skrevet 22. august 2004 #16 Skrevet 22. august 2004 Alle tanker noen av dere har hatt om skittentøy, og at jeg VIRKELIG IKKE kan lage mat umiddelbart når han ikke har vasket opp grytene og steikepanna, som er hans jobb. :evil: At jeg ikke kan slippe alt jeg har i hendene og komme løpende med én gang han roper etter meg og vil vise meg noe. At det faktisk ikke er behagelig med ham og begge dynene over meg når det er minst 30 varmegrader på soverommet og jeg prøver å sove. At det heller ikke er behagelig når han bruker 2/3 av senga vår om natta, og jeg fortsatt prøver å sove. At jeg gjerne ville hatt litt mer kos , ikke bare sex(som jeg ikke har noen problemer med altså) At han er verdens søteste mann når han snorker(lavt og behagelig, ikke høyt og bråkete). :-) At han jobber alt for mye for sin egen helse. :-? Og masse mer!
Windy Skrevet 22. august 2004 #17 Skrevet 22. august 2004 At jeg ikke kan slippe alt jeg har i hendene og komme løpende med én gang han roper etter meg og vil vise meg noe. At det faktisk ikke er behagelig med ham og begge dynene over meg når det er minst 30 varmegrader på soverommet og jeg prøver å sove. Akkurat det samme tenker jeg (I tillegg til at jeg vil ha barn nå :-? )
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2004 #18 Skrevet 22. august 2004 Hvor stolt jeg er av ham for talentet og integriteten han har.
Gjest Pet Skrevet 22. august 2004 #19 Skrevet 22. august 2004 Hvor stolt jeg er av ham for talentet og integriteten han har. Hvorfor sier du ikke det til ham? :o
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2004 #20 Skrevet 22. august 2004 Fordi akkurat nå sitter han oppe på loftet og spiller musikk og jeg vil ikke forstyrre! Tråden heter: Hva tenker dere nå (kanskje var det en feilstaving og skulle være PÅ, men jeg forholder meg til tråd-tittelen slik den står), og det var det jeg tenkte om mannen min da jeg skrev det jeg skrev. Og hvorfor sier ikke dere som er så misfornøyd ifra, men bare går rundt og tenker på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå