AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Jeg er forvirret. På den ene siden klager kvinner over "seksuell trakassering", de liker visst ikke når menn ser på dem, sjekker dem opp og kanskje kommer med noen småfrekke kommentarer. På den annen side klager de over at menn IKKE gir dem oppmerksomhet. "Menn er så feige i dag", "de får meg ikke til å føle meg ettertraktet", lyder pipen. Så hva vil dere egentlig? Mulig å bestemme dere? Det er slitsomt å bli stemplet som "ekkel og innpåsliten" den dagen man prøver seg, og "feig og tiltaksløs" den dagen man ikke prøver seg. Anonymous poster hash: 0db6e...805 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Kommer an på kvinnen og humøret der og da, situasjonen, hvordan man sjekker osv. Du kan uansett ikke generalisere et helt kjønn basert på tråder du ser på KG:P Anonymous poster hash: fc9ce...ae7 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Tilnærmet betyr; http://www.ordetbetyr.com/synonym/tilnarmet Anonymous poster hash: bca8a...0bd 1
Nuttery Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Ja, grensen mellom seksuell trakassering og hyggelig oppmerksomhet er så fin.
Gjest HeiHade Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg har absolutt ingenting imot det så lenge mannen også tåler å bli avvist. 1
Lady Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Koselig med menn som er hyggelige og høflige, men ikke hyggelig med de som tar seg friheten til å bare klå og tafse løs på meg. 5
Ølbriller Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Det er stor forskjell på han som åpner døra for deg, smiler og drar en morsom vits og han som kommer rett opp til deg på byen og plasserer en neve på hver pupp/rumpeball. Hvis du plasserer deg selv i den siste, så skjønner jeg hvorfor du spør. 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #9 Skrevet 8. april 2015 Enig i at det kan se litt sånn ut om man skumleser overskrifter her inne, men i praksis har jeg aldri opplevd at kvinner virker ukomfortable hvis jeg tar kontakt og oppfører meg som folk. Ikke at jeg er noen sjekkemaskin, akkurat, men det hender jo at jeg tar initiativ til å snakke med kvinner jeg ikke kjenner, og jeg har til gode å oppleve at de reagerer negativt. Klart noen er litt mindre lystne på å prate enn andre, og da får de også være i fred, men ekkel blir jeg ikke. (Kan selvsagt hende jeg ikke tolker signaler overhodet og at jeg egentlig er grunnlaget for alle tråder her inne om ekle, innpåslitne menn, men det tviler jeg på.) Jeg oppfører meg hyggelig og høflig, har aldri i mitt liv klådd på noen dame jeg nettopp har hilst på og jeg er ikke særlig brautende. Ikke har jeg skjorten kneppet kun i nederste knapp og ikke søler jeg øl på damer, og jeg har ikke som refleks å la blikket falle sør for halsen straks en kvinne begynner å snakke. Det er en god start. Og det krever ingen innsats som helst heller, så lenge man ikke er en jævla idiot. Jeg blir ganske forundret over at noen menn faktisk finner på å gå bort til damer, rape dem i trynet som en slags hilsen og umiddelbart ta et fast grep på puppene deres mens de spør om de har lyst til å være med hjem. Det er det at jeg bestemmer meg for at det er en dårlig idé, det bare faller meg overhodet ikke inn i utgangspunktet. Samme hvor mange øl jeg måtte ha innabords. Så jeg skjønner jo at det klages over innpåslitne og trakasserende menn, selv om de er nødt til å være en minoritet. Anonymous poster hash: d8b0f...591 20
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Jeg syns det er veldig hyggelig om menn tar kontakt så lenge det gjøres på en skikkelig måte (tafsing er ikke en skikkelig måte)Anonymous poster hash: d81db...ed5
wintergirl Skrevet 9. april 2015 #11 Skrevet 9. april 2015 Kompliment og "høflig" sjekking er bare gøy det, men griseprat som: Kle av deg,stripp, vil ta deg hardt og m.m i den sjangeren der er ikke greit. For min del ihvertfall. 5
spektralkatt Skrevet 9. april 2015 #12 Skrevet 9. april 2015 tror hemmeligheten ligger i å ikke se på "kvinner" som en ensartet gruppe. mitt beste tips er vel egentlig å prøve å bli litt kjent, vise "ikkeseksuell" interesse for kvinnen du ønsker å tilnærme deg, og forsøke å lese henne, og se om dere har noe felles å bygge på. om dere finner noe dere har til felles, er det enklere å la et forhold utvikle seg naturlig. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #13 Skrevet 9. april 2015 tror hemmeligheten ligger i å ikke se på "kvinner" som en ensartet gruppe. mitt beste tips er vel egentlig å prøve å bli litt kjent, vise "ikkeseksuell" interesse for kvinnen du ønsker å tilnærme deg, og forsøke å lese henne, og se om dere har noe felles å bygge på. om dere finner noe dere har til felles, er det enklere å la et forhold utvikle seg naturlig. Jeg har prøvd denne strategien. Men det viste seg at de fleste damer var generiske og like. Det er så lite som interesserer meg ved dama, så da er det bedre å bare finne noen å pule istedet. Noen ganger er det ikke verdt å investere så mye tid på å bli kjent med jenta, når det finnes jenter der ute som responderer positivt på at man er grisete og frempå.Anonymous poster hash: 029a4...49a 1
spektralkatt Skrevet 9. april 2015 #14 Skrevet 9. april 2015 Jeg har prøvd denne strategien. Men det viste seg at de fleste damer var generiske og like. Det er så lite som interesserer meg ved dama, så da er det bedre å bare finne noen å pule istedet. Noen ganger er det ikke verdt å investere så mye tid på å bli kjent med jenta, når det finnes jenter der ute som responderer positivt på at man er grisete og frempå.Anonymous poster hash: 029a4...49a åja. slik å forstå. ja, nei, da må du nok bare leve med at mange styrer unna fordi de syns du er overfladisk og ubehagelig, også kan du kose deg med de som bare ser etter noen å underholde seg med for kvelden. 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #15 Skrevet 9. april 2015 åja. slik å forstå. ja, nei, da må du nok bare leve med at mange styrer unna fordi de syns du er overfladisk og ubehagelig, også kan du kose deg med de som bare ser etter noen å underholde seg med for kvelden. Tror du misforstår meg med vilje. Jeg går ikke etter de deiligste. Jeg går etter de som er enklest fordi det ikke er noe belønning i å investere tid i helt alminnelige jenter. Tiden min et dyrebar. Jeg gidder ikke bruke tid på masse smalltalk og sosiale formaliteter for en som ikke er spesiell. De fleste er helt vanlige. Ta for deg en venninnegjeng. De fleste der har like interesser. Snakker man med en, så har man snakka med alle. Det er min erfaring og da er det lettere å gå for noen som gir deg noe tilbake fort. Stygg eller pen, spiller ingen rolle.Anonymous poster hash: 029a4...49a 1
spektralkatt Skrevet 9. april 2015 #16 Skrevet 9. april 2015 ps: om du ønsker å bli kjent med jenter som ikke er slik "de generisk like, du alltid møter", kan det kanskje være lurt å oppsøke et annet miljø en der du vanligvis oppholder deg. høres ut som du har gått litt lei. 1
spektralkatt Skrevet 9. april 2015 #17 Skrevet 9. april 2015 Tror du misforstår meg med vilje. Jeg går ikke etter de deiligste. Jeg går etter de som er enklest fordi det ikke er noe belønning i å investere tid i helt alminnelige jenter. Tiden min et dyrebar. Jeg gidder ikke bruke tid på masse smalltalk og sosiale formaliteter for en som ikke er spesiell. De fleste er helt vanlige. Ta for deg en venninnegjeng. De fleste der har like interesser. Snakker man med en, så har man snakka med alle. Det er min erfaring og da er det lettere å gå for noen som gir deg noe tilbake fort. Stygg eller pen, spiller ingen rolle.Anonymous poster hash: 029a4...49a ok. hva skal til for at en jente skal føles helt spesiell for deg da?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #18 Skrevet 9. april 2015 ok. hva skal til for at en jente skal føles helt spesiell for deg da? Være energisk, være en som er fengende å snakke med, være en som har en lidenskap de brenner for, være en som skjønner menn og hva som forventes av henne. De fleste jeg snakker med er helt gjennomsnittlige, deres interesser er netflix, trening, friluftsliv og vin med girlsa. Mange vet ikke om forskjellige ting som er utenom det de kanskje er utdanna i. Mange vet farlig mye om kjendiser. Er ihvertfall det inntrykket jeg har. Det er få som kan gi meg en givende diskusjon om tyngre tema. De fleste tenker ikke dypt fordi det er kjipt å tenke. Si meg så, hva er incentivet mitt til å bruke masse tid på en jente, når jeg vet at det mest sannsynligvis sitter en sånn jente der. Er det da ikke bedre å begynne med en leken og flørtete tone rett fra start og heller bare drite i å prøve bli skikkelig kjent med henne? Det er ikke slik at jeg kommer døddrukken bort og begynner å tafse. Jeg gidder bare ikke vise interesse på den måten du foreslår.Anonymous poster hash: 029a4...49a
spektralkatt Skrevet 9. april 2015 #19 Skrevet 9. april 2015 Være energisk, være en som er fengende å snakke med, være en som har en lidenskap de brenner for, være en som skjønner menn og hva som forventes av henne. De fleste jeg snakker med er helt gjennomsnittlige, deres interesser er netflix, trening, friluftsliv og vin med girlsa. Mange vet ikke om forskjellige ting som er utenom det de kanskje er utdanna i. Mange vet farlig mye om kjendiser. Er ihvertfall det inntrykket jeg har. Det er få som kan gi meg en givende diskusjon om tyngre tema. De fleste tenker ikke dypt fordi det er kjipt å tenke. Si meg så, hva er incentivet mitt til å bruke masse tid på en jente, når jeg vet at det mest sannsynligvis sitter en sånn jente der. Er det da ikke bedre å begynne med en leken og flørtete tone rett fra start og heller bare drite i å prøve bli skikkelig kjent med henne? Det er ikke slik at jeg kommer døddrukken bort og begynner å tafse. Jeg gidder bare ikke vise interesse på den måten du foreslår.Anonymous poster hash: 029a4...49a ja jeg kan forstå hva du mener. jeg prøver ikke å misforstå med vilje, jeg ga deg egentlig bare min ærlige mening. og jeg kan forstå deg også; ute på byen er det lett å føle at jeg rett og slett blir lam i hodet av kjedsomhet, når de aller fleste menn tilnærmer seg med de samme flokslene, samme "oppskrift" og samme endeløse skrytng om seg og sitt, ispedd noen prefabrikerte komplimenter og sjekkelinjer. men, når du ikke har noe glede av det, syns du egentlig det er verdt å bruke så mye tid på å sjekke jenter og ligge med dem? jeg kan forstå du er sikkert ung og har behov og alt det der, så om det er viktig for deg å få dekket behovene dine med gjevne mellomrom, så er det jo bare å fortsette i samme baner. men kanskje det hadde vært mer interessant å bruke tid på noe som virkelig interesserer deg, hobbyer, kanskje du har noen , der det er mulighet for å møte jenter som har felles interesser? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #20 Skrevet 9. april 2015 ja jeg kan forstå hva du mener. jeg prøver ikke å misforstå med vilje, jeg ga deg egentlig bare min ærlige mening. og jeg kan forstå deg også; ute på byen er det lett å føle at jeg rett og slett blir lam i hodet av kjedsomhet, når de aller fleste menn tilnærmer seg med de samme flokslene, samme "oppskrift" og samme endeløse skrytng om seg og sitt, ispedd noen prefabrikerte komplimenter og sjekkelinjer. men, når du ikke har noe glede av det, syns du egentlig det er verdt å bruke så mye tid på å sjekke jenter og ligge med dem? jeg kan forstå du er sikkert ung og har behov og alt det der, så om det er viktig for deg å få dekket behovene dine med gjevne mellomrom, så er det jo bare å fortsette i samme baner. men kanskje det hadde vært mer interessant å bruke tid på noe som virkelig interesserer deg, hobbyer, kanskje du har noen , der det er mulighet for å møte jenter som har felles interesser? Hvem sier at jeg ikke tar glede i å sjekke opp damer og ha sex med de? Noen utvikler seg til å bli knullkompiser også. Er bare det at jeg ikke gidder legge hele tonen seriøs fra første stund, da det ikke er mange damer som er verdt å vente lenge på. Hvorfor skal jeg gjøre det vanskelig for meg selv når jeg kan gjøre det lett? Videre har jeg ikke det behovet for å oppsøke kvinner på den måten du beskriver. Dine råd er for kvinner som vil finne en kjærste. Det er ikke alle som har det som mål her i livet. Jeg fikk råd av bestefar da jeg var ung. Hold følelser vekk når du omgås med kvinner, og vit at hennes kjærlighet til deg er betinget. Jeg gikk lenge og lurte på hvorfor han var så bitter og ga meg slike råd. Nå som jeg er blitt eldre og ser verden for hva den er, så skjønner jeg mer av hva han mente. Damer er i mine øyne ikke verdt å jobbe for. Og de kan lett byttes ut med venninna om hun ikke duger. Trist, men santAnonymous poster hash: 029a4...49a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå