Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig negativt for huden å skippe toner, hvis man er flink til å rense godt? Det finnes jo renser som kan brukes uten toner? Min hud ser ut til å reagere på nesten alt av tonere, inkl. merkene solgt hos salongene beregnet for sensitiv hud :/

Anonymous poster hash: bc74b...ea3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Toner brukes for å nøytralisere ph-verdien i huden og fjerne rester av rens og alt annet den finner. Har du prøvd toner uten alkohol? Vet det er mange som reagerer på det i tonere. Håper du finner en løsning :-)

Anonymous poster hash: cce06...dda

Gjest marizz
Skrevet

Har du testet koreanske tonere? Kan fås til alle hudtyper til en billig penge. Det flotte er at man kan bestille vareprøver på ebay, så du slipper å kjøpe en hel flaske av noe du ikke tåler!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt en toner fra koreanske dear klairs siden nyttår og har ikke reagert på den. Den er også alkoholfri, så den hverken irriterer eller tørker ut huden. Overkommelig pris. Ganske fornøyd.

Anonymous poster hash: 67f47...82c
  • 1 måned senere...
Skrevet

Kjøp rosevann og bruk som toner!
Billig og bra tips som fungerer godt på sensitiv hud, ingen lumske ingredienser - bare rosevann! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp rosevann og bruk som toner!

Billig og bra tips som fungerer godt på sensitiv hud, ingen lumske ingredienser - bare rosevann! :)

Jeg synes det er et bra tips! :5: Jeg har begynt å bruke naturlig rosevann som toner fordi huden min protesterer på produkter med skumle ingredienser. Rosevann skal være bra for pH-balansen i huden, hjelper mot eksem, akne, rynker, tørr hud, og en drøss andre ting. Foruten å bruke det som toner kan man kan ha rosevann og kokosolje på en bomulls-pad og bruke det som en naturlig sminkefjerner, eller som setting spray, og mye mer (som de som er interesserte sikkert kan google seg til).

rose%20water_zpssp5tvmg8.jpg

Anonymous poster hash: 5758e...d94

Skrevet

Jeg håper da ikke det! Jeg får drøssevis med kviser av toner så det utgår glatt!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri brukt toner i hele mitt liv, så ja, det går helt fint..

Anonymous poster hash: ef1da...620
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri brukt toner.

Du skal ikke tro at du må ha det selv om samfunnet vil ha deg til å tro det.
Alle vi kun ha penger, penger, penger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var hos en hudpleier en gang, og hun sa det bare var tull. :)

Jeg hadde vært uteligger om jeg hadde kjøpt og brukt alle produktene vi bare MÅ ha :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...