Gå til innhold

Her er et bilde av verdens heldigste mann og hans kone

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen tvil at alle menn i verden er sjalu på denne mannen.

jessica-alba-cash-warren-400a092707.jpg

Anonymous poster hash: 4cbe3...291
Videoannonse
Annonse
Gjest rådyr
Skrevet

Mulig, men jeg er iallefall ikke sjalu på henne.

• Liker 7
Skrevet

Jada.

Du glemmer dog at det finnes endel menn som er homoseksuelle. Regner med at de er sjalu på Jessica Alba da... :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Jada.

Du glemmer dog at det finnes endel menn som er homoseksuelle. Regner med at de er sjalu på Jessica Alba da... :vetikke:

Nå sier det seg selv at jeg tenkte på heterofile menn.

Skrevet

Nå sier det seg selv at jeg tenkte på heterofile menn. Anonymous poster hash: 4cbe3...291

Hvorfor sier det seg selv?

Du skrev ALLE menn...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sier det seg selv?

Du skrev ALLE menn...

Ja alle ekte menn.

AnonymBruker
Skrevet

Ja alle ekte menn.

Næmmen! Drar du en No true Scotsman.

Anonymous poster hash: 205d2...932

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er han? Aldri sett før.

Anonymous poster hash: 00701...a07

• Liker 1
Skrevet

heldig / sjalu på han? for hva da? I dont get it :vetikke: Sjalu på utseendet hans? Syntes han så veldig kjedlig ut, ikke noe spesielt kjekk heller så misunner ikke utseendet hans. Eller tenkte du på dama hans som ikke har kurver?

Jeg har hatt mange damer med større kurver enn dama hans så kanskje det er han som burde vært sjalu på meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mulig, men jeg er iallefall ikke sjalu på henne.

Hva er galt med personligheten hans?

Anonymous poster hash: ba931...3e9

AnonymBruker
Skrevet

Post bilde av verdens heldigste mann om 30 år.

Vet ikke hvor heldig han er, om det han har nå er borte om 30 år. Altså utseendet hennes.

Hun kan godt være en flott person, men jeg antar at dere mener han er heldig fordi hun er deilig. Da vil jeg heller påstå jeg er verdens heldigste mann som fant en tier i brusautomaten, for i mine øyne er det mer verdt enn å basere verdi etter utseende.

Anonymous poster hash: b1390...4a9
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jessica Alba er så nydelig!

Anonymous poster hash: 1379a...1d3
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Roby Marshall er verdens heldigste mann.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser hispaniske trekk i henne, og det har aldri vært min greie. Pen dame, helt klart, men jeg leter ikke lenge etter noe bedre.

Anonymous poster hash: 7d92b...da3

AnonymBruker
Skrevet

heldig / sjalu på han? for hva da? I dont get it :vetikke: Sjalu på utseendet hans? Syntes han så veldig kjedlig ut, ikke noe spesielt kjekk heller så misunner ikke utseendet hans. Eller tenkte du på dama hans som ikke har kurver?

Jeg har hatt mange damer med større kurver enn dama hans så kanskje det er han som burde vært sjalu på meg.

Nå kan det jo hende at hun i tillegg har en fabelaktig personlighet, hun virker faktisk temmelig oppegående.

Men jeg sier meg enig i at former det har hun ikke. Mange menn som liker slikt utseende! Men som hadde fått sjokk om hvor skrale og ekstremt tynne mange av kjendiskvinnene faktisk er. En helt gjennomsnittlig norsk kvinne blir chubby ved siden av for å si det slik. Og DET syns jeg er skremmende.

Anonymous poster hash: 01d72...ed3

Skrevet

Ja alle ekte menn.

Hmm, ordelingsfeil eller?? Ektemenn!

AnonymBruker
Skrevet

Ikke min type.

I mine øyne har halvparten av mine ONS sett bedre ut. Og i min samling ONS finnes både pukkelrygger og dverger.

Anonymous poster hash: aac5d...85a

Skrevet (endret)

Ja alle ekte menn.

sånne svar får meg til å ville spy :kvalm:

Endret av crem
Skrevet

Jessica Alba er så nydelig!

Anonymous poster hash: 1379a...1d3

Så? Når ble det det viktigste kriteriet?

Det er en pris å betale for å være med en kjendis, så vi kan konkludere med at hun antagelig har noen kvalifikasjoner utover å være pen, men jeg ville bli overrasket om hun ikke hadde sine demoner. Har ikke møtt ett menneske uten så langt.

Pen er en tidsbegrenset greie, som regel ett tidsrom som er kortere enn ett forhold.

Og når jeg ser bildet, begynner to tanker: hvor lenge bruker hun i sparkling og maling, og hvordan ser hun ut uten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...