AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Det lurer jeg på, dere voksne 25-35 hva ville dere hatt?Anonymous poster hash: 78eb5...e8e
Gjest Fotballen Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 FF. Kjæresteforhold varer ikke uansett. De bare svikter meg så sånt gir jeg opp. Holder meg til ff og ons 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Kjæreste, helt klart. Anonymous poster hash: f60ba...2d3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 FF. Kjæresteforhold varer ikke uansett. De bare svikter meg så sånt gir jeg opp. Holder meg til ff og ons Svikter nei? jeg har nok "sviktet" de som trodde vi skulle bli noe mer. men når jeg er glad i noen svikter jeg ikke nei Anonymous poster hash: bb867...a8c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Har stilt meg det spørsmålet lenge og konklusjonen faller på FF. Det er rett og slett mer praktisk. Ser ikke hva en kjæreste kan tilføre meg i mitt nåværende liv som jeg ikke fint fikser selv. Intellektuelle samtaler? Det har jeg nettet og venner til. Lage mat, gjøremål i hverdagen og slikt klarer jeg fint selv. Blir jeg ensom og må ha noen å snakke med har jeg kompiser jeg kan snakke med. Å snakke om følelser og tunge ting har jeg ikke behov for. Kose foran sofaen gjør jeg ikke, da mesteparten av moroa jeg foretar meg foregår foran en PC. Jo, hvis jeg vil få meg barn en gang i fremtiden så kan det være kjekt å investere tid i en kjæreste. Men jeg vil ikke ha barn. Så jeg ser liksom ikke vitsen. FF er mer praktisk og enklere. Anonymous poster hash: dad9f...f65 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Kjæreste Anonymous poster hash: 11abf...964
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Utvilsomt kjæreste. Selv er jeg glad i den sofakosen som ble nevnt over her, men det er vel bare personlige preferanser. En FF er jo praktisk nok, og det er en helt fin avtale å ha når begge er innstilt på det, men jeg liker kosen og har heller ikke noe stort behov for å ha mange jern i ilden hverken seksuelt eller romantisk. Trenger en del sex, men det trenger ikke være med forskjellige damer. Jeg synes ikke at det er så mye mer spennende enn å holde meg til den samme. Føler helt oppriktig ikke at jeg går glipp av noe ved å være i et monogamt forhold, så jeg foretrekker å ha en kjæreste. Heller en FF enn ingenting, men helt klart aller helst en kjæreste. Anonymous poster hash: b2efe...dd8 2
Uredd Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Kjæreste er vel en ff with benefits, så det er vel å foretrekke.
Gjest Castielz Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Kjæreste. Sex uten følelser involvert er ikke noe for meg.
Miklo Velka Skrevet 8. april 2015 #11 Skrevet 8. april 2015 Kjæreste, men akkurat nå hadde jeg tatt til takke med hva som helst.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #12 Skrevet 8. april 2015 Det lurer jeg på, dere voksne 25-35 hva ville dere hatt?Anonymous poster hash: 78eb5...e8e Kjæreste, men ikke sånn drama- og krangleforhold, eller et forhold hvor man er forpliktet til å være med kjæresten på alt mulig, som middager hos svigers. Vil ha frihet til å styre mitt eget liv, hvis det ikke er mulig i et forhold så foretrekker jeg å være singel. Anonymous poster hash: 75fcf...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #13 Skrevet 8. april 2015 Kjæreste. Jeg er dritt lei av å pule damer. Jeg vil ha ei som kan lage mat til meg. Anonymous poster hash: ef92f...9b1 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #14 Skrevet 9. april 2015 FF, as long as I got someone to clean my house and some action on a regular basis, I don't need a girlfriend. Anonymous poster hash: 5453a...3c4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #15 Skrevet 9. april 2015 FF, as long as I got someone to clean my house and some action on a regular basis, I don't need a girlfriend.Anonymous poster hash: 5453a...3c4 Har en polsk dame som vasker huset mitt regelmessig. Vurderer betale henne mer for å hjelpe meg med andre ting også. Mat kan jeg kjøpe selv ute om jeg føler meg lat. Man trenger ikke en dame for annet enn selskapet eller sex. Klarer man få selskap andre steder og trives alene uten å føle deg ensom, så er en FF det beste.Anonymous poster hash: dad9f...f65
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #16 Skrevet 9. april 2015 Og jeg som trodde FotballFruen var så ettertraktet... Nei vent, hun har jo byttet navn til CBE nå ja. Sånn var det. Anonymous poster hash: 2c658...d50 2
Gjest Bruce Wayne Skrevet 9. april 2015 #17 Skrevet 9. april 2015 Akkurat nå? Da er svaret FF. Kjæreste en eller annen gang i fremtiden. 1
fullførsetningen Skrevet 9. april 2015 #18 Skrevet 9. april 2015 (endret) Jeg ville hatt en mellomting. Eller, strengt tatt, en kjæreste, men med nok tid og rom til å leve sitt eget liv allikevel. Vil noe slikt være mulig?? Endret 9. april 2015 av fullførsetningen 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #20 Skrevet 9. april 2015 Skriv alderen deres da. Overrasket over hvor mange som sier FF. Tenker det handler om å treffe den rette dama, jeg. Blir ikke FF bare styr til slutt? Anonymous poster hash: ef6a0...42b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå