shoppedilla Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Hei. Vi ønsker oss kullsyremaskin og lurer på om det er noen som har noen å anbefale? Vi har et voldsomt farris bris budsjett så det kunne forhåpentligvis blitt lavere med en egen kullsyremaskin! Er det noen som har den fra rusta? Fortell gjerne hvilken du har og fordeler og ulemper
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Kjøpte fra Rusta nå nylig. Funker fett 199,- for maskina og 200 for første patron. Fungerer helt utmerket og knallfin pris Anonymous poster hash: 5f9be...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Jeg har en Sodastream. Alle Sodastream-maskinene gjør samme jobben. Noen har riktignok display og forskjellige settinger for mengde kullsyre, men mengden kan reguleres på alle, på de "manuelle" er det da bare å trykke færre ganger. I tillegg har noen av de dyrere variantene glassflasker, men det synes jeg personlig at bare virker mer upraktisk, selv om det ser finere ut. Betaler 129 for å bytte patron hos Clas Ohlson, og den gir 60-70 liter vann med kullsyre med mitt bruk. Altså to kroner literen. Kan egentlig ikke komme på noen spesielle ulemper, den er enkel i bruk og har holdt i årevis nå uten at jeg merker noen forskjell. Ikke at jeg kommer på noe revolusjonerende med den heller, men det trenger den heller ikke når den utfører den jobben jeg trenger den til helt smertefritt Anonymous poster hash: dec71...39b 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Kjøpte fra Rusta nå nylig. Funker fett 199,- for maskina og 200 for første patron. Fungerer helt utmerket og knallfin pris Anonymous poster hash: 5f9be...0ad Vi har også denne. Bor såpass nære Sverige at vi handler der en gang i blant og da bytter vi patron på Rusta samtidig. Betaler vel enten 30 eller 40 kroner for bytte av patron, så det er betraktelig billigere enn å bytte på Jernia eller Clasern o.l. her. Anonymous poster hash: a882f...1d6
shoppedilla Skrevet 10. april 2015 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2015 Takk for svar alle sammen Kanskje vi skal vurdere en sånn fra rusta litt mer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå