AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Hvis litt rare mindre attraktive menn sjekker meg opp innimellom betyr det at jeg er stygg da? Jeg tenker at hvis de tror de kan få meg, så må de jo tenke at jeg er på deres nivå… Når det er sagt blir jeg sjekket opp av fine menn og, men hender at de mindre fine og kanskje litt sosialt merkelige prøver seg…. Hva tenker folk? Anonymous poster hash: 2fbff...3b0
Nettinettet Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Hva tenker du selv, om ditt eget utseende? Har du en formening om hvordan du selv ser ut på "skalaen" du tror du blir plassert?De mindre fine og sosialt merkelige har kanskje en god selvtillit og derfor prøver de seg på en dame som de synes er mer attraktiv enn dem selv? Eventuelt så kan det jo være at de attraktive tenker at du er lettere å få til sengs fordi du ikke er så attraktiv?Jeg tror du skal slutte å fokusere på attraktivitet ut i fra utseende og heller spørre deg selv om du blir sjekket opp av OK fyrer 3
Zienna Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Skal jeg gjette, så tror jeg det er fordi du er hyggelig mot dem.Mange kvinner viser glatt en mann de ikke synes er attraktive nok en kald skulder. Noen, sånne som meg, er hyggelige og slår av en prat. Av og til er det noen som legger mer i den hyggelige tonen enn det man mente. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Jeg tror at enkelte menn har urimelig høy selvtillit og overvurderer sin attraktivitet. Jeg tror også at en del ikke plages av avslag og at de prøver seg på ganske mange. Mange menn tror også at de har rett på eller fortjener en pen dame, mens de heller velger vekk damer på deres eget nivå. Der har du nok forklaringen Anonymous poster hash: b89dd...74e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Det kan vel også være slik at disse "mindre attraktive" mennene ikke kategoriserer menneskene rundt seg i nivåer basert på utseende? Hvorvidt en person er interessant handler vel så mye om personlighet, verdier, interesser og kjemi. Jeg må med hånden på hjertet si at jeg har aldri tenkt på at utseendet til de som prøver seg på meg sier noe om mitt utseende? Jeg tror også at livet mitt hadde vært fattigere dersom jeg skulle fokusert på hvilket nivå utseendet mitt var i forhold til andre. Anonymous poster hash: 14475...9b7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Hvis litt rare mindre attraktive menn sjekker meg opp innimellom betyr det at jeg er stygg da? Jeg tenker at hvis de tror de kan få meg, så må de jo tenke at jeg er på deres nivå… Når det er sagt blir jeg sjekket opp av fine menn og, men hender at de mindre fine og kanskje litt sosialt merkelige prøver seg…. Hva tenker folk? Anonymous poster hash: 2fbff...3b0 Kanskje du overvurderer deg selv? Anonymous poster hash: 670de...28f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Jeg blir selv sjekket opp av mennesker av forskjellig utseende, og veldig varierende alder, og av samme kjønn. Tror ikke det har så mye og si om meg. Og tenker ikke over hvordan de ser ut. Anonymous poster hash: c8564...bc7
Gjest Bruce Wayne Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 TS: Det betyr at du i alle fall har valgmuligheter. Slutt å ''sytt''
Lizliz Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 Selv blir jeg aldri sjekket opp hva betyr det da ? Haha .. Alt det går an å tenke på 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Hvis litt rare mindre attraktive menn sjekker meg opp innimellom betyr det at jeg er stygg da? Jeg tenker at hvis de tror de kan få meg, så må de jo tenke at jeg er på deres nivå Når det er sagt blir jeg sjekket opp av fine menn og, men hender at de mindre fine og kanskje litt sosialt merkelige prøver seg. Hva tenker folk?Anonymous poster hash: 2fbff...3b0 Det betyr at de fine mennene ikke har noen standard på damene de kan knulle.Anonymous poster hash: 103e9...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå