AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Hvordan kan man sette på godkjente enheter på facebook? Har de tatt bort den funksjonen? Kommer bare opp "denne enheten" e.l, men får innimellom melding om at en ny enhet har logget på min profil. Har ikke facebook på mobil. Anonymous poster hash: de5d0...f95
Gjest Explsm Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Du går inn på instillinger og så der det står sikkerhet, så finner du det der.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Du går inn på instillinger og så der det står sikkerhet, så finner du det der. Men jeg får ikke gjort noe der, står bare hvilken enhet jeg er logget inn med akkurat nå (google på windows osv), men ikke hvordan jeg lagrer den. Anonymous poster hash: de5d0...f95
Gjest Explsm Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Får bare valg om jeg vil lagre når jeg logger inn, så det aner jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Får bare valg om jeg vil lagre når jeg logger inn, så det aner jeg ikke. Ok, jeg har ikke fått spørsmål om dette selv etter at jeg har oppdatert nettleseren. Står bare "ingen godkjente enheter". Anonymous poster hash: de5d0...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå