Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Jeg har aldri farget håret før, men har nå lyst på en skikkelig knæsj hårfarge, men bare for en liten stund - og helst noe som ikke sliter på håret. Siden jeg aldri har farget håret er jeg noe skeptisk til å gjøre det hjemme selv. Noen som vet om det finnes muligheter for noe sånt i frisørsalong, gjerne med et konkret eksempel i Oslo? Jeg tenker farge som vaskes ut etter 2-3-4 vask, og helst uten å etterlate rester som sitter i flere uker. Mulig dette er et drømmescenario, men hvis noen vet noe setter jeg stor pris på tips! :)

Anonymous poster hash: 48ccd...33f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hva slags hårfarge du har, er du blond vil fargene bli mer pigmenterte. Er du brunette finnes det mørke farger også som er fine. Et merke jeg liker er Manic panic, det er vegan og ikke skadelig. jeg har brukt cotton candy i bleket og ubleket hår. I ubleket hår gikk den ut etter 1 vask uten shampo og 2 med shampo. Den kan blandes med andre vegan hårfarger for en unik farge eller med balsam for en lysere farge. mitt tips for å få mer knæsj farge i håret er å sove med fargen over natten og ha på en dusjhette, dette er helt trygt for håret og vaskes ut rimelig rask i min erfaring :-) kan kjøpes her : http://www.dragenshule.no/categories/utradisjonelle-hrfarger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...