AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Er ganske fersk innen "gamet". Trives godt med kostholdet, og går ned i vekt. Søtsuget har forsvunnet helt, samme med småspisingen 👍 Problemet mitt er at jeg tror kanskje jeg spiser for lite? Jeg blir så mett av maten. Til frokost/lunch spiste jeg eggerøre av 2 egg, litt spekeskinke med brie og en klatt seterrømme. Til middag spiste jeg to kyllinglår sammen med masse wokka grønnsaker som spinat, paprika, stangselleri, asparges og blomkål. Jeg er enda mett og har så alldeles ikke lyst på kveldsmat! Slik har det vært flere kvelder. Er det vanlig? Anonymous poster hash: c0527...74b
Gjest Runforit Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Ikke noe fett til middag? Grønnsaker fyller veldig opp uten å gi næring. Høres ut som underspiser og på et tidspunkt så vil du gå på en smell.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Wokka grønnsakene i kaldpresset olje, husker ikke sorten i farta 😊 Glemte også å nevne at jeg spiste en halv avokado mellom! Men, ja. Mistenker at jeg spiser for lite (det kommer fra en som overspiste alt for mye for 14dager siden) men å spise mat når en ikke har lyst på er ekkelt 😜Anonymous poster hash: c0527...74b
Gjest Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Det er vanlig når man spiser lavkarbo Blodsukkeret går ikke bananas og maten metter lengre enn høykarbomat. Jeg spiser også ofte bare 2 ganger pr dag På lavkarbo så spiser man når man er sulten, og stopper når man er mett. veldig enkelt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå