Gå til innhold

Gulvbelegg "ødelagt" etter under 2 uker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte gulvbelegg til badet for noen få uker siden. Monterte dette for under 2 uker siden. Dette belegget kostet over 4000 kr, og det er våtromsbelegg. Idag skulle jeg flytte vaskemaskinen og da så jeg at hele området under maskinen var "bleket"! Er skikkelig sur og skuffet. Har lyst til å klage til byggmakker i morgen. Kan jeg det? Har jeg noe å klage på? Dette kan vel ikke være normalt?? Se bilder..

Anonymous poster hash: 64bea...d64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 688c7...720

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke lagt ut bilder .. Men Gulvbelegget er nesten svart og fliseetterligning. Der vaskemaskinen er farget derimot grå

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke bilder? Men det er ikke at det lekker ut såpevann da?

Anonymous poster hash: 3bfff...dde
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke bilder? Men det er ikke at det lekker ut såpevann da?

Det kan jo hende det har lekket ut litt såpevann, men et våtromsbelegg til flere tusen burde jo tåle dette?

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende det har lekket ut litt såpevann, men et våtromsbelegg til flere tusen burde jo tåle dette?

Ts

Spør på såpen, men sterk base kan helt fint reagere med det meste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får ikke lagt ut bilder .. Men Gulvbelegget er nesten svart og fliseetterligning. Der vaskemaskinen er farget derimot grå

TsAnonymous poster hash: 688c7...720

Det første som blir spurt etter om du klager er hvordan vaskemaskinen din ser ut - under.

Blir det svart eller annen misfarging i løpet av så kort tid, så er det enten mugg, (mest sannsynlig) som kommer fra vaskemaskinen/kondens? Eller Heksesot - noe jeg betviler.

Anonymous poster hash: de131...481

AnonymBruker
Skrevet

Det første som blir spurt etter om du klager er hvordan vaskemaskinen din ser ut - under.

Blir det svart eller annen misfarging i løpet av så kort tid, så er det enten mugg, (mest sannsynlig) som kommer fra vaskemaskinen/kondens? Eller Heksesot - noe jeg betviler.

Anonymous poster hash: de131...481

Har hatt kun spongulv en god stund før vi endelig kjøpte gulvbelegg. På sponplatene som lå der var det ingen misfarging.. Vet at vaskemaskinen kan "sprute" litt hvis den er full under sentrifugering. Men gulvet skal da tåle vann/fukt og sånn? Det er jo et våtromsbelegg..

Ts

Skrevet

Har du varme i gulvet? Er dette dimensjonert for vinyl. I starten var vår vinyl litt flekkete pga ting som lå direkte oppå. Pga varmen der ble høyere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du varme i gulvet? Er dette dimensjonert for vinyl. I starten var vår vinyl litt flekkete pga ting som lå direkte oppå. Pga varmen der ble høyere.

Nei, har ingen varme i gulvet

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg foreslår at du tar med bildene til Byggmakker og rådfører deg med dem om dette. Jeg er enig med deg i at sterk misfarging/bleking etter 14 dagers bruk ikke er holdbart for et våtromsbelegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...