AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 overskriften sier sitt. Anonymous poster hash: d18e5...993
Trimsi Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Man kan vel egentlig ikke vite det helt sikkert, ingen vet jo nøyaktig hva man går til Dette er vel mere en følelse av at "nå tror jeg vi er klare". Jeg følte meg ganske usikker før jeg fikk mitt første barn, og da hadde vi tenkt på og forberedet oss i flere år Vi måtte bare hoppe i det og følelsen min kunne vel kalles skrekkblandet fryd. Sitter her nå med 3 barn og synes reisen har vært fantastisk!
peppermyntete Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Tja, når alt det praktiske er unnagjort og begge tenker av egen vilje at de vil. Da tenker jeg at man har bolig og jobb og har vært samboere eller gift i et par år.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Dersom det økonomiske og det praktiske er på plass/har rom for barn, så er det vel et spørsmål om begge ønsker barn. Klar blir man ikke. Har en på 8 mmd. Og jeg er ennå ikke klar. Det var en godt planlagt unge, men vi ante ikke hva vi gikk til, på godt og vondt Anonymous poster hash: 87c21...11e
FantasDick Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Tror ikke det er alle som føler seg helt klare, jeg. Jeg føler meg ikke klar, og jeg er 29 år gammel og snart halvveis i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå