kjøttmeis Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Jeg og sambo skal reise i morgen tidlig og leste på reisedokumentet at man må ha det med seg. Jeg har lagret det på mobilen, men ble nå litt usikker... Holder det å ha det på mobil, eller må man printe det ut på ark? Vi har ikke skriver, så da sliter vi litt...
AwkwardAlice Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Nei, burde gå fint. Antar dere sjekker inn selv? Trenger da kun referansenummer.
kjøttmeis Skrevet 8. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2015 Ok! Takk for svar Ja, vi sjekker inn selv. Vi har referansenummer og reisedokument på mobilene våre, så vi håper at det er nok da. Vi får vel hjelp på flyplassen hvis det skulle være noe..
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Enten viser du dokumentet på mobilen eller så seier du namnet ditt eller ref.nr. Du treng ikkje utskrift. Du tastar inn refnr på den automatiske innsjekkinga. Null problem
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Hvis du uansett skal sjekke inn på automat er det i hvert fall ikke noe problem. Det er lenge siden jeg har hatt med meg et eneste papir til flyplassen når jeg har reist med Norwegian, jeg har kun med mobilen og skriver inn referansenummeret på automaten. Selv om jeg har printer hjemme... Anonymous poster hash: 3fc5b...9a8 1
Minya Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Det holder lenge å ha med seg referansenummeret du får tilsendt på sms, selv i skranken, med Norwegian. Jeg har reist med Norwegian helt siden nittitallet, og har aldri måttet ha med utskrevne ark, ikke engang da jeg reiste til utlandet, da holdt det at jeg leverte passet i skranken når jeg skulle hjem igjen. Vanligvis sjekker jeg bare inn på automat, og da kommer all informasjonen du trenger til den aktuelle reisedagen opp på skjermen, alle billetter og evt bagasjelapper inkludert.
Wolfmoon Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Også har de en veldig fin app der du har alt du trenger tilgjengelig
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Jeg og sambo skal reise i morgen tidlig og leste på reisedokumentet at man må ha det med seg. Jeg har lagret det på mobilen, men ble nå litt usikker... Holder det å ha det på mobil, eller må man printe det ut på ark? Vi har ikke skriver, så da sliter vi litt... Skal du på charter må du printe...Anonymous poster hash: b6f52...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå