Gå til innhold

Er det bare meg eller er folk i Oslo stresset, paranoide og psycho?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor på Majorstua i Oslo og føler folk er helt gale på gata for tiden. Er det bare meg som opplever det? Når jeg går på gata så virker folk helt vanvittig stresset og neste løper eller går kappgang, og andre ser sure og bitre ut, andre er regelrett uhøflige. For noen møkkafolk??? Eller er det bare meg?

Anonymous poster hash: d0cb7...98c
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i nabolaget, og jeg er absolutt ikke av den oppfatningen... Storkoser meg i byen, jeg. Møter mange smil om dagen :-)

• Liker 4
Skrevet

Er du fersk i hovedstaden?

Jeg oppfatter ikke folk her som sure møkkafolk.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i nabolaget, og jeg er absolutt ikke av den oppfatningen... Storkoser meg i byen, jeg. Møter mange smil om dagen :-)

Ok, det høres bra ut. Da er det kanskje bare jeg som oppfatter ting litt annerledes, eller så blir folk stresset av meg.....?? :)

Gjest mirimi
Skrevet (endret)

Selv stresser jeg vekk fra de store folkemengdene, ser kanskje litt grinete ut :laugh:

Endret av mirimi
Skrevet (endret)

Aldri oppfattet

Jeg er kanskje dog den som ser stressa ut, men går fort av natur og har et surt utseende

Endret av dillyduzit
AnonymBruker
Skrevet

Det er godt å høre. Da er det vel bare meg.

AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg jobber på Majorstuen selv, og ja folk stresser fælt. Men jeg syns også folk går sååå treeeeigt at jeg får mark. Jeg har det ofte travelt, å hvorfor må folk stoppe opp midt i veien?

Jeg er ikke sur da :)

Anonymous poster hash: 1106f...4a0
  • Liker 4
Skrevet

Jeg hater store folkemengder i byer, og går/løper så fort jeg kan for å komme meg unna. Da ser jeg nok stresset og grinete ut ja!...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg jobber på Majorstuen selv, og ja folk stresser fælt. Men jeg syns også folk går sååå treeeeigt at jeg får mark. Jeg har det ofte travelt, å hvorfor må folk stoppe opp midt i veien?

Jeg er ikke sur da :)

Anonymous poster hash: 1106f...4a0

haha, da er det ikke bare meg?? Jeg synes det er mye rare folk her altså, men men :)

Skrevet

Ok, det høres bra ut. Da er det kanskje bare jeg som oppfatter ting litt annerledes, eller så blir folk stresset av meg.....?? :)

Det er mange travle mennesker her i byen, men det gjør de ikke automatisk sure og bitre. Vi bare tror andre ikke ser oss :fnise:

De gangene jeg ikke tar VM-sølv i å være forsinket, så rekker jeg å se alle de menneskene som er så smørblide og vår-happye, det er hyggelig :-)

Kanskje du lar deg stresse av travle mennesker?

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor laaangt bort utkanten, selv om jeg er født i Oslo, og jeg synes dere er svært stressa. Lurer ofte på hva folk skal med all den tiden de sparer? Kjører bil til hytta så en skulle tro de hadde stjålet både bil og bensin, med livet som innsats. En dag eller to i byen og jeg er helt utslitt. Jeg gidder ikke stresse jeg, det er energikrevende og bortkasta...

Gjest anonym2233
Skrevet

Delvis enig med deg, men når gjelder det på dagen? I rushtiden har jeg opplever jeg mange ser litt gretne ut, men dette gjelder vel da egentlig overalt i byen.

Ellers er det greit, går i min egen verden, får jeg øyekontakt så smiler jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange travle mennesker her i byen, men det gjør de ikke automatisk sure og bitre. Vi bare tror andre ikke ser oss :fnise:

De gangene jeg ikke tar VM-sølv i å være forsinket, så rekker jeg å se alle de menneskene som er så smørblide og vår-happye, det er hyggelig :-)

Kanskje du lar deg stresse av travle mennesker?

Ja, jeg blir faktisk stresset når andre folk nesten løper forbi. Det er vel mulig å være litt høfflig? Jeg var på butikken her en dag og da var det en kvinne på kanskje 40 år som bare stod å skalv så nervøs/stresset var hun. Det er vel ikke normalt??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor laaangt bort utkanten, selv om jeg er født i Oslo, og jeg synes dere er svært stressa. Lurer ofte på hva folk skal med all den tiden de sparer? Kjører bil til hytta så en skulle tro de hadde stjålet både bil og bensin, med livet som innsats. En dag eller to i byen og jeg er helt utslitt. Jeg gidder ikke stresse jeg, det er energikrevende og bortkasta...

Jeg er enig, det er mye møkkafolk her. Mye bra, men masse søppel også.

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare deg :P nei da, jo da...

Anonymous poster hash: bc102...019

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Delvis enig med deg, men når gjelder det på dagen? I rushtiden har jeg opplever jeg mange ser litt gretne ut, men dette gjelder vel da egentlig overalt i byen.

Ellers er det greit, går i min egen verden, får jeg øyekontakt så smiler jeg :)

Liker du når folk kikker på deg? Det er så mange som stirrer ubehagelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette på dagtid?

På dagtid er jeg på jobben, innendørs. Mens når jeg ellers er i byen har jeg ikke sett særlig av dette stresset du skriver om. Mener du kanskje at folk stresser for å komme seg av trikken og slikt? Vel, folk må være litt raske da, hvis det ikke skal stoppe helt opp, for det er mange folk som skal av, før folk kan komme på.

Anonymous poster hash: 19a79...90e
  • Liker 1
Gjest anonym2233
Skrevet

Liker du når folk kikker på deg? Det er så mange som stirrer ubehagelig.

Når en er ute i offentlighet, blir jo en sett på, når blikket vender her og der.

Når en nistirrer derimot og jeg føler ubehag, stirrer jeg gjerne tilbake ;)

Men ja, det er nok av de..

Gjest Fotballen
Skrevet

Sånn er folk overalt. Folk stresser så at de blir helt tullete xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...