AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Er fryktelig blond når det gjelder slike tekniske ting assa.. men er det noen om vet åssen jeg skriver melding fra samsung s5? Har nettopp henta tlf i dag men skjønner ingenting. Det står et symbol, T5, nederst i hjørnet når jeg går inn på sms. Og mellomrom. Ser ut som den står på automatiske ord eller noe, får ikke opp alfabetet en gang Og ja jeg har gått inn på innstillinger men jeg skjønner ikke det her ass.. Står ingenting i bruksanvisningen heller. Anonymous poster hash: df967...7a2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Hehe, jeg fant ut av dette akkurat i dag - og jeg har hatt mobilen i flere måneder... Grensesnittet er rett og slett ikke helt intuitiv på akkurat dette med å lage nye sms'er! Men når jeg åpner "Meldinger" så er det en liten grønn sirkel nederst i høyre hjørne. Sirkelen har en firkant med en blyant inni. Trykk på den og du kan skrive nye sms'er. Anonymous poster hash: 9091d...b29
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 har du funnet ut av det? Fant ut av det! Knappen til venstre ved siden av "space", holde den inne dritlenge så kommer det opp innstillinger for tastatur Gud bedre så vanskelig telefon detta var da! Og ganske merkelig at det ikke var en ordentlig bruksanvisning med telefonen, det var kun med en om forklarte hvordan sette inn batteriet.. Anonymous poster hash: df967...7a2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Eh... syntest ikke det var så vanskelig jeg da men flott du fant utav det.Anonymous poster hash: ef18f...f86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå