Gå til innhold

Hvordan sender jeg sms fra samsung s5?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er fryktelig blond når det gjelder slike tekniske ting assa.. men er det noen om vet åssen jeg skriver melding fra samsung s5? Har nettopp henta tlf i dag men skjønner ingenting. Det står et symbol, T5, nederst i hjørnet når jeg går inn på sms. Og mellomrom. Ser ut som den står på automatiske ord eller noe, får ikke opp alfabetet en gang :( Og ja jeg har gått inn på innstillinger men jeg skjønner ikke det her ass..

Står ingenting i bruksanvisningen heller.

Anonymous poster hash: df967...7a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du funnet ut av det?

Skrevet

Skulle gått til Specsavers.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg fant ut av dette akkurat i dag - og jeg har hatt mobilen i flere måneder...

Grensesnittet er rett og slett ikke helt intuitiv på akkurat dette med å lage nye sms'er!

Men når jeg åpner "Meldinger" så er det en liten grønn sirkel nederst i høyre hjørne.

Sirkelen har en firkant med en blyant inni. Trykk på den og du kan skrive nye sms'er.

Anonymous poster hash: 9091d...b29
AnonymBruker
Skrevet

har du funnet ut av det?

Fant ut av det! Knappen til venstre ved siden av "space", holde den inne dritlenge så kommer det opp innstillinger for tastatur :danse: Gud bedre så vanskelig telefon detta var da! Og ganske merkelig at det ikke var en ordentlig bruksanvisning med telefonen, det var kun med en om forklarte hvordan sette inn batteriet..

Anonymous poster hash: df967...7a2

AnonymBruker
Skrevet

Eh... syntest ikke det var så vanskelig jeg da :P men flott du fant utav det.

Anonymous poster hash: ef18f...f86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...